koła zimowe w204 amg
Moderatorzy: f1sz, majkel84, perzu126, Hamrok
Re: koła zimowe w204 amg
Bedzie dobrze, ciezko kupic 245/40 w zimowce (tzn są ale jest bardzo maly wybor). Ja u mojej Żony na 7,5 cala zalozylem 205 i wygląda extra! A w cale nie wyglada jakby opona byla naciągnięta.
Bóg stworzył Ziemię, Niemcy - Mercedesa...
Mercedes W203 FL 220CDI 2005 - EX
Mercedes W204 FL 250CGI 2011 /////AMG - obecnie
Mercedes W213 E400 /////AMG - obecnie
Mercedes W203 FL 220CDI 2005 - EX
Mercedes W204 FL 250CGI 2011 /////AMG - obecnie
Mercedes W213 E400 /////AMG - obecnie
Re: koła zimowe w204 amg
Z 18 cali na zimę nikt nie miał do czynienia..?? boje sie ze będę latał po drodze na tak szerokiej zimowie...
w204 320 CDI AMG pakiet
WDD2040221A157833
Star Diagnosis Śląsk - kontakt priv
WDD2040221A157833
Star Diagnosis Śląsk - kontakt priv
Re: koła zimowe w204 amg
Moim zdaniem im węższa i o wyższym profilu opona tym lepiej na zimę :)
Ale to tylko moja opinia
Jeździłem na 17 215/50 teraz mam 16 195/55 i jest dużo lepiej.
Ale to tylko moja opinia
Jeździłem na 17 215/50 teraz mam 16 195/55 i jest dużo lepiej.
Mercedes s204 2.2 cdi 2008 r Pakiet AMG
WDD2042081F291652
WDD2042081F291652
Re: koła zimowe w204 amg
Zdecydowanie na zimę jak najwęższe i wysoki profil
S204 - 220 CDI Avantgarde 2008
WDD2042081F236649
WDD2042081F236649
Re: koła zimowe w204 amg
gaska1105 założyłeś 16 cali stalówkę do AMG pakietu..??
Jestem ciekaw jak to wygląda.. masz jakies foto..??
Jestem ciekaw jak to wygląda.. masz jakies foto..??
w204 320 CDI AMG pakiet
WDD2040221A157833
Star Diagnosis Śląsk - kontakt priv
WDD2040221A157833
Star Diagnosis Śląsk - kontakt priv
Re: koła zimowe w204 amg
Gdzie stalówkę nie rób mi trzody :)
Mercedes s204 2.2 cdi 2008 r Pakiet AMG
WDD2042081F291652
WDD2042081F291652
Re: koła zimowe w204 amg
Dlatego, że im węższa opona tym skuteczniejsze odprowadzanie błota pośniegowego i wody.gigant87 pisze:Dlaczego?
S204 - 220 CDI Avantgarde 2008
WDD2042081F236649
WDD2042081F236649
Re: koła zimowe w204 amg
Ale gorzej trzyma w zakręcie, słabiej rusza, dłużej hamuje.
Zależy gdzie mieszkasz i po jakich drogach jeździsz zima. ;)
Zależy gdzie mieszkasz i po jakich drogach jeździsz zima. ;)
BMW 3GT
Re: koła zimowe w204 amg
Tutaj chyba nie ma złotego środka, każda z opcji ma jakieś minusy i plusy.
W204 C200 CDI BE Sport Edition 125 OM651 2011(Lift Model) //Vin: WDD2040012A607752
W215 CL600 M275 V12 Bi-Turbo 2002(Lift Model) //Vin: WDB2153762A031727
Były:
W204 C180 Kompressor Avantgarde AMG 2008
W203 C180 Classic 2002
W215 CL600 M275 V12 Bi-Turbo 2002(Lift Model) //Vin: WDB2153762A031727
Były:
W204 C180 Kompressor Avantgarde AMG 2008
W203 C180 Classic 2002
Re: koła zimowe w204 amg
Kilka km w życiu zrobiłem i to co napisałem wynika tylko z mojego doświadczenia. W polemikę się nie będę wdawał bo nie ma to najmniejszego sensu.
S204 - 220 CDI Avantgarde 2008
WDD2042081F236649
WDD2042081F236649
Re: koła zimowe w204 amg
Ja już mam dość zmian i ciągłych przekładek, magazynowania, jeżdżenia do kilka miesięcy i szarpania.
Od tego roku wielosezonowe i mam w dupie te wszystkie korowody. Jak mieszkałem na Dolnym Śląsku
w górzystym terenie, kiedy ponad 15 lat temu zima bywała od października do kwietnia, to zrozumiałe.
Od wielu lat mieszkamy w terenie płaskim, zimy zmieniły swoje oblicze na w zasadzie jesień z niską
temperaturą, śnieg widziałem w ub. roku raz przez jedną dobę, na narty jak byłem w poprzednich latach
w Czechach, to w tym rejonach wielozezony premium radzą sobie znakomicie, a w Alpy raczej latam
niż jadę, więc te wszystkie czynniki spowodowały u mnie taki, a nie inny wybór.
Wiem, że niby coś do wszystkiego bywa do niczego ale jednak miałem już przyjemność sprawdzenia
Nokiana i Vredestain i uważam, że te wszystkie lato/zima i felgi, przekładanie, ważenie, składowanie
i koszty nijak się mają do tego, czego faktycznie potrzebujemy obecnie, w miastach i poza nimi, w aurze
jaką nam funduje klimat i środowisko od nastu lat. Rozumiem mieszkających na południu, w Beskidach,
Sudetach, Żywiecczyźnie, ale północ, środkowa część kraju, szkoda zachodu, czasu i kasy. TO moje zdanie.
Pozbyłem się lęku, w zeszłym roku miałem okazję przetestować i uważam, że tylko i wyłącznie loby
firm oponiarskich i wulkanizatorów ma wpływ na nasze myślenie i problem, wydatki, a ich zarobki.
Obecnie zostaję przy 19" kołach i mam w dupie, mam słabe amerykańskie gumy, które zmienię jak najpóźniej
się da na europejski najwyższy możliwy model w tym rozmiarze i zapominam o wszystkim. Żona ma prawie
nowe Michelin'y, które sprzedam i tak samo jej zamienię na Nokian'a wielosezonowe i koniec tej nierównej walki.
A jak się w***** na nich, to mam pełny pakiet ubezpieczenia, opony z certyfikatem i w dupie problem,
kupię nowe auto jak to skasuję, byle bym przeżył, a że nie wariuję, to raczej że spokojem podchodzę do tego.
Od tego roku wielosezonowe i mam w dupie te wszystkie korowody. Jak mieszkałem na Dolnym Śląsku
w górzystym terenie, kiedy ponad 15 lat temu zima bywała od października do kwietnia, to zrozumiałe.
Od wielu lat mieszkamy w terenie płaskim, zimy zmieniły swoje oblicze na w zasadzie jesień z niską
temperaturą, śnieg widziałem w ub. roku raz przez jedną dobę, na narty jak byłem w poprzednich latach
w Czechach, to w tym rejonach wielozezony premium radzą sobie znakomicie, a w Alpy raczej latam
niż jadę, więc te wszystkie czynniki spowodowały u mnie taki, a nie inny wybór.
Wiem, że niby coś do wszystkiego bywa do niczego ale jednak miałem już przyjemność sprawdzenia
Nokiana i Vredestain i uważam, że te wszystkie lato/zima i felgi, przekładanie, ważenie, składowanie
i koszty nijak się mają do tego, czego faktycznie potrzebujemy obecnie, w miastach i poza nimi, w aurze
jaką nam funduje klimat i środowisko od nastu lat. Rozumiem mieszkających na południu, w Beskidach,
Sudetach, Żywiecczyźnie, ale północ, środkowa część kraju, szkoda zachodu, czasu i kasy. TO moje zdanie.
Pozbyłem się lęku, w zeszłym roku miałem okazję przetestować i uważam, że tylko i wyłącznie loby
firm oponiarskich i wulkanizatorów ma wpływ na nasze myślenie i problem, wydatki, a ich zarobki.
Obecnie zostaję przy 19" kołach i mam w dupie, mam słabe amerykańskie gumy, które zmienię jak najpóźniej
się da na europejski najwyższy możliwy model w tym rozmiarze i zapominam o wszystkim. Żona ma prawie
nowe Michelin'y, które sprzedam i tak samo jej zamienię na Nokian'a wielosezonowe i koniec tej nierównej walki.
A jak się w***** na nich, to mam pełny pakiet ubezpieczenia, opony z certyfikatem i w dupie problem,
kupię nowe auto jak to skasuję, byle bym przeżył, a że nie wariuję, to raczej że spokojem podchodzę do tego.
W169, W245, W246 i W204 - wszystko minęło ale gwiazda pewnie kiedyś wróci ...
Re: koła zimowe w204 amg
Shrek, zgadam się z tobą też mam dosyć tej zabawy w kotka i myszkę.
Teraz tylko kwestia jakie wybrać. W klasie premium są dwie możliwości na 17": Nokian lub Michelin.
Przód 225/45 R17: Nokian WeatherProof lub Michelin CrossClimate+
Tył 235/45 R17: jw.
Nokiany są nieco tańsze na zestawie 4 kół ok 200PLN to dużo i nie dużo ale Micheliny są zdecydowanie ładniejsze.
Ktoś ma jakieś doświadczenia z oponami Nokian?
Teraz tylko kwestia jakie wybrać. W klasie premium są dwie możliwości na 17": Nokian lub Michelin.
Przód 225/45 R17: Nokian WeatherProof lub Michelin CrossClimate+
Tył 235/45 R17: jw.
Nokiany są nieco tańsze na zestawie 4 kół ok 200PLN to dużo i nie dużo ale Micheliny są zdecydowanie ładniejsze.
Ktoś ma jakieś doświadczenia z oponami Nokian?
C200 CGI 2010r., Avantgarde + Pakiet AMG
Focus 2019r. 1.5 EcoBoost 150 KM AT
Focus 2019r. 1.5 EcoBoost 150 KM AT
Re: koła zimowe w204 amg
Z opinii dwóch wulkanizatorów, z dużym doświadczeniem i moim zaufaniem, dużo lepszym wyborem
jest Nokian. Michelin jedzie na marce, nie wiele je różni, wygląd to ostatnie, na co powinieneś patrzeć.
Ja niestety obecnie nie mam wyboru, tylko Vredestain w tym rozmiarze, powyżej 18 nie ma nic poza tym.
Stety albo niestety, mam prościej, brak wyboru mi ułatwia temat. Mogę wprawdzie sprowadzić z USA
ten model co mam, ale on na szczęście jest droższy i z opinii wszystkich w koło dużo gorszy.
Mam obecnie, bo mam, tak sprowadziłem auto i one w zasadzie są prawie jak nowe, przód nieco dostał
w palnik ode mnie i już śmiem przypuszczać, że do listopada nie dożyje, a po 20 nie wróżę mu lepiej,
bo jadę na zdjęcie kagańca do 200, przy okazji tej operacji wgrają mi mapę od Mustanga na prawie 300KM
więc tu już nie będzie litości i przód będzie leciał w oczach
jest Nokian. Michelin jedzie na marce, nie wiele je różni, wygląd to ostatnie, na co powinieneś patrzeć.
Ja niestety obecnie nie mam wyboru, tylko Vredestain w tym rozmiarze, powyżej 18 nie ma nic poza tym.
Stety albo niestety, mam prościej, brak wyboru mi ułatwia temat. Mogę wprawdzie sprowadzić z USA
ten model co mam, ale on na szczęście jest droższy i z opinii wszystkich w koło dużo gorszy.
Mam obecnie, bo mam, tak sprowadziłem auto i one w zasadzie są prawie jak nowe, przód nieco dostał
w palnik ode mnie i już śmiem przypuszczać, że do listopada nie dożyje, a po 20 nie wróżę mu lepiej,
bo jadę na zdjęcie kagańca do 200, przy okazji tej operacji wgrają mi mapę od Mustanga na prawie 300KM
więc tu już nie będzie litości i przód będzie leciał w oczach
W169, W245, W246 i W204 - wszystko minęło ale gwiazda pewnie kiedyś wróci ...
Re: koła zimowe w204 amg
Cos jest z tymi oponami na osi napedowej...
Nawet przy niewielkiej mocy u mnie (156KM) juz po prawie 30 tys km mam z przodu 7,5mm, a z tylu 4,8mm.... ;)
Nawet przy niewielkiej mocy u mnie (156KM) juz po prawie 30 tys km mam z przodu 7,5mm, a z tylu 4,8mm.... ;)
BMW 3GT
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości