Co o nim sądzisz W204
Moderatorzy: f1sz, majkel84, perzu126, Hamrok
Re: Co o nim sądzisz W204
Cześć,
Kiedy auto zostało sprowadzone? Sprzedający jest zarejestrowany na Otomoto od 2015 roku-to samo z siebie nic złego nie oznacza. Mógł sprzedawać wtedy motorynkę.
Wóz sprowadzony, zarejestrowany i ogłoszenie prywatne - na 90% bzdura. Po prostu nie kupujesz z komisu ale wciąż od handlarza - co również nie jest grzechem, niemniej jest to tuszowanie działalności.
Przebieg 168 tyś - no to już możesz między bajki włożyć:
2010 produkcja
2013 100k km czyli 33 tysie rocznie
2019 167k km czyli nagle 11 tysi z hakiem? No way....
Auto z dużym silnikiem, droższe w zakupie - nie kupuje się tego by jeździło po mieście - ma latać odległości.
7G tronik to chyba pierwszej generacji, poczytaj tu na forum żeby samemu ocenić. Nie mam więc się nie wypowiem.
Sprawdzałeś miernikiem słupki i dach? podłogę w bagażniku?
Kiedy auto zostało sprowadzone? Sprzedający jest zarejestrowany na Otomoto od 2015 roku-to samo z siebie nic złego nie oznacza. Mógł sprzedawać wtedy motorynkę.
Wóz sprowadzony, zarejestrowany i ogłoszenie prywatne - na 90% bzdura. Po prostu nie kupujesz z komisu ale wciąż od handlarza - co również nie jest grzechem, niemniej jest to tuszowanie działalności.
Przebieg 168 tyś - no to już możesz między bajki włożyć:
2010 produkcja
2013 100k km czyli 33 tysie rocznie
2019 167k km czyli nagle 11 tysi z hakiem? No way....
Auto z dużym silnikiem, droższe w zakupie - nie kupuje się tego by jeździło po mieście - ma latać odległości.
7G tronik to chyba pierwszej generacji, poczytaj tu na forum żeby samemu ocenić. Nie mam więc się nie wypowiem.
Sprawdzałeś miernikiem słupki i dach? podłogę w bagażniku?
Mercedes S204 C200k Avantgarde AMG 2009/ VIN WDD2042411F311931
-
- Posty: 356
- Rejestracja: 23 maja 2018, o 13:48
- Lokalizacja: Katowice
Re: Co o nim sądzisz W204
Czyli reasumując auto może mieć - około 300 tys :)
MB W204 200 CGI - VIN: WDD2040481A591747
Re: Co o nim sądzisz W204
Nie można wykluczyć, że to perełka. Poprzednim autem w dieslu, średnio robiłem ~13 tysięcy rocznie. Więc można.
Niemniej analizując ofertę sprzedaży, nie wolno zakładać optymistycznych wersji:)
Niemniej analizując ofertę sprzedaży, nie wolno zakładać optymistycznych wersji:)
Mercedes S204 C200k Avantgarde AMG 2009/ VIN WDD2042411F311931
-
- Posty: 356
- Rejestracja: 23 maja 2018, o 13:48
- Lokalizacja: Katowice
Re: Co o nim sądzisz W204
Ale trzymamy kciuki - co by perełka była :)
MB W204 200 CGI - VIN: WDD2040481A591747
Re: Co o nim sądzisz W204
Co to wogóle za auto, zderzak avka, celownik na masce - taki przebieg na silnik który śmigać powinien po autostradach.
Re: Co o nim sądzisz W204
Z tym celownikiem to gościu sobie sam domontował. Dla niektórych mercedes bez celownika to nie mercedes. Sprawdzalem na auto DNA i originał avangarde plus amg wew i zewn. Sprzedawca twierdzi, że auto sprowadził 2 lata temu, ale w dowodzie pierwsza rejestracja w lipcu 2018...
Re: Co o nim sądzisz W204
Co do przebiegu to ojciec ma clk 270 cdi z 2004 roku kupiony od pierwszego wlaściciela z polskiego salonu z pelna historia serwisowa z przebiegiem 130 tys. Km. Ojciec od tego czasu (3 lata) zrobil 27 tys km. Auto jest jak nowe, ale taka perełka się już raczej nie powtórzy :(
Re: Co o nim sądzisz W204
Ja powiem tak silnik 3.0 ma kilka wad których ogarnięcie nawet jeżeli znasz się na mechanice to i tak niesie za sobą spore koszty
Po 1 chłodniczka oleju lubi sobie olej puszczać.A wymiana uszczelek pod nią wiąże się z demontażem kolektorów turbiny i jeszcze po drodze parę rzeczy i żeby to zrobić to sporo części nowych jest.
Po 2 są przypadki zatarcia silnika
Dlatego też ja zrezygnowałem z zakupu 204 z tym silnikiem i kupiłem sprawdzone 2.1 646
Po 1 chłodniczka oleju lubi sobie olej puszczać.A wymiana uszczelek pod nią wiąże się z demontażem kolektorów turbiny i jeszcze po drodze parę rzeczy i żeby to zrobić to sporo części nowych jest.
Po 2 są przypadki zatarcia silnika
Dlatego też ja zrezygnowałem z zakupu 204 z tym silnikiem i kupiłem sprawdzone 2.1 646
WDC2049841F496818
Re: Co o nim sądzisz W204
To Twoje zdanie o tym celowniku, czy sprzedawca tak powiedział?marcin614 pisze: ↑11 mar 2019, o 14:21 Z tym celownikiem to gościu sobie sam domontował. Dla niektórych mercedes bez celownika to nie mercedes. Sprawdzalem na auto DNA i originał avangarde plus amg wew i zewn. Sprzedawca twierdzi, że auto sprowadził 2 lata temu, ale w dowodzie pierwsza rejestracja w lipcu 2018...
Skoro błotnik był malowany to maska mogła być po prostu wymieniona pod kolor i akurat jest z celownikiem...
To by się składało w jakąś całość.
No i z tym sprowadzeniem 2 lata temu a rejestracją w lipcu 2018...no coś tu się nie klei. to co auto robiło przez półtora roku?
Zbyt dużo wątpliwości, jak na mój osąd. Plus koszty ewentualnych napraw. Ja bym zrezygnował z tego egzemplarza.
Mercedes S204 C200k Avantgarde AMG 2009/ VIN WDD2042411F311931
Re: Co o nim sądzisz W204
Dziękuję wszystkim za pomoc. Już nie mam problemu bo samochód wczoraj się sprzedał. Widocznie ten nie był Mi pisany.
Korzystając jeszcze z okazji to chciałem zapytać jakiego silnika szukać najlepiej? 2.1 cdi? Codziennie robie okolo 60-70 km (70% trasa 30% miasto)
Pozdrawiam
marcin614
Korzystając jeszcze z okazji to chciałem zapytać jakiego silnika szukać najlepiej? 2.1 cdi? Codziennie robie okolo 60-70 km (70% trasa 30% miasto)
Pozdrawiam
marcin614
Re: Co o nim sądzisz W204
wiesz, każdy silnik ma jakieś swoje wady, ja jestem zdania że to dobry silnik, myślisz że nigdy nie było przypadku zatarcia 646.. Sporo 624 na rynku i to nie tylko w mercedesie więc przypadek zatarcia silnika to rzecz normalna ktoś nie pilnował oleju źle serwisował itp. poprzekręcane liczniki, niedopilnowania użytkownika oraz internet dają wynik takiej opinii. Podobnych bzdur się kiedyś naczytałem jak kupiłem Omegę z silnikiem z BMW czyli tz TDS. Internet mnie nastraszył bo sie naczytałem śmiesznych opinii gości co nie mieli styczności z tym silnikiem albo z takim w dobrym stanie, a nie z przebiegiem 800 kkm który ledwo dojechał z Niemiec. Jak kupiłem to auto to miało nieco ponad dwie stówki, sam zrobiłem prawie trzysta i pewnie nadal jeździ, dla mnie jedna z lepszych konstrukcji diesla z tamtych lat. Niestety wymaga nieco więcej uwagi, no nie każdy się nadaje żeby mieć takie auto. Wymieniłem tylko świece żarowe, uszczelniałem sam pompę wtryskową (niby miała byc do regeneracji), sam ustawiałem zapłon na pompie, paliła od strzała zimny, ciepły czy na mega mrozach. Tak samo jest w tym przypadku, kropka. Kup taki jaki zdoła unieś twój budżet domowy, 642 może być nieco droższy w eksploatacji, ale przynajmniej jest czym jechać, Co dla mnie jest niemniej ważne.Ja powiem tak silnik 3.0 ma kilka wad których ogarnięcie nawet jeżeli znasz się na mechanice to i tak niesie za sobą spore koszty
Po 1 chłodniczka oleju lubi sobie olej puszczać.A wymiana uszczelek pod nią wiąże się z demontażem kolektorów turbiny i jeszcze po drodze parę rzeczy i żeby to zrobić to sporo części nowych jest.
Po 2 są przypadki zatarcia silnika
Dlatego też ja zrezygnowałem z zakupu 204 z tym silnikiem i kupiłem sprawdzone 2.1 646
w204 320 CDI AMG pakiet
WDD2040221A157833
Star Diagnosis Śląsk - kontakt priv
WDD2040221A157833
Star Diagnosis Śląsk - kontakt priv
Re: Co o nim sądzisz W204
Mam kilka przykładów z życia wziętych odnośnie silników 3.0 zarówno fabrycznie nowych jak i używanych jeśli chodzi o zatarcia jednostki i jest to wada która trapi te silnikimajkel84 pisze: ↑12 mar 2019, o 15:57wiesz, każdy silnik ma jakieś swoje wady, ja jestem zdania że to dobry silnik, myślisz że nigdy nie było przypadku zatarcia 646.. Sporo 624 na rynku i to nie tylko w mercedesie więc przypadek zatarcia silnika to rzecz normalna ktoś nie pilnował oleju źle serwisował itp. poprzekręcane liczniki, niedopilnowania użytkownika oraz internet dają wynik takiej opinii. Podobnych bzdur się kiedyś naczytałem jak kupiłem Omegę z silnikiem z BMW czyli tz TDS. Internet mnie nastraszył bo sie naczytałem śmiesznych opinii gości co nie mieli styczności z tym silnikiem albo z takim w dobrym stanie, a nie z przebiegiem 800 kkm który ledwo dojechał z Niemiec. Jak kupiłem to auto to miało nieco ponad dwie stówki, sam zrobiłem prawie trzysta i pewnie nadal jeździ, dla mnie jedna z lepszych konstrukcji diesla z tamtych lat. Niestety wymaga nieco więcej uwagi, no nie każdy się nadaje żeby mieć takie auto. Wymieniłem tylko świece żarowe, uszczelniałem sam pompę wtryskową (niby miała byc do regeneracji), sam ustawiałem zapłon na pompie, paliła od strzała zimny, ciepły czy na mega mrozach. Tak samo jest w tym przypadku, kropka. Kup taki jaki zdoła unieś twój budżet domowy, 642 może być nieco droższy w eksploatacji, ale przynajmniej jest czym jechać, Co dla mnie jest niemniej ważne.Ja powiem tak silnik 3.0 ma kilka wad których ogarnięcie nawet jeżeli znasz się na mechanice to i tak niesie za sobą spore koszty
Po 1 chłodniczka oleju lubi sobie olej puszczać.A wymiana uszczelek pod nią wiąże się z demontażem kolektorów turbiny i jeszcze po drodze parę rzeczy i żeby to zrobić to sporo części nowych jest.
Po 2 są przypadki zatarcia silnika
Dlatego też ja zrezygnowałem z zakupu 204 z tym silnikiem i kupiłem sprawdzone 2.1 646
WDC2049841F496818
Re: Co o nim sądzisz W204
642 to bardzo dobra i sprawdzona jednostka. Słupek wytrzymuje spokojnie przebiegi rzędu miliona km. 646 tez jest dobry i sprawdzony, ale tez ma swoje wady i było mnóstwo przypadków wyjścia tłoków bokiem tak wiec nie da kategoryzować dobre/złe - wszystko zależy od indywidualnego traktowania i serwisu.
Vin: WDD2042021F810376
Re: Co o nim sądzisz W204
Kolega wyżej dobrze podsumował... raczej miałeś przykład wady użytkownika, który zmieniał olej co 30 tyś, lub jeździł na rozrzedzonym oleju z ropą. Na domiar złego silnik ma spory zapas mocy jednak nie jest wycznową jednostą jak niektórym się wydaje. Niestety nie jest idoto odporny, hmmm może to jego wada.
w204 320 CDI AMG pakiet
WDD2040221A157833
Star Diagnosis Śląsk - kontakt priv
WDD2040221A157833
Star Diagnosis Śląsk - kontakt priv
Re: Co o nim sądzisz W204
Raczej trafiłeś na trupa a nie silnik. OM642 to jedne z lepszych jednostek diesla na rynku. Chłodniczka oleju potrafi strzelić w każdym silniku więc nie ma co tego przypisywać do konretnego silnika bo tych usterek jest mało, wszystko zależy od przebiegu itp. Główną bolączką tego silnika to klapy w kolektorach a konkretnie ich silnik, który potrafi się zepsuć poprzez wyciek oleju z uszczelki turbiny. Wymiana uszczelki załatwia problem.marulek85 pisze: ↑11 mar 2019, o 19:16 Ja powiem tak silnik 3.0 ma kilka wad których ogarnięcie nawet jeżeli znasz się na mechanice to i tak niesie za sobą spore koszty
Po 1 chłodniczka oleju lubi sobie olej puszczać.A wymiana uszczelek pod nią wiąże się z demontażem kolektorów turbiny i jeszcze po drodze parę rzeczy i żeby to zrobić to sporo części nowych jest.
Po 2 są przypadki zatarcia silnika
Dlatego też ja zrezygnowałem z zakupu 204 z tym silnikiem i kupiłem sprawdzone 2.1 646
Nie ma co wierzyć, że taki silnik ma np 150 000km w samochodzie który ma 10 lat, potem się trafiają takie kwiatki jak zatarte silniki. Widziałem taki przypadek w UK samochód miał przejechane ponad 220 000mil, kompletnie nieznana historia serwisowa, po rozłożeniu silnika okazało się, że był tam jeden wielki glut wymieszany z olejem.
Ludzie muszą się liczyć z tym, że nie ma co kupowąć pierwszej lepszej okazji - nie ma takich. Potem się ludzie dziwią, że padają silniki, kolektory, wtryski przy niby rpzebiegu 200 000km - obudźcie się.
W204 C200 CDI BE Sport Edition 125 OM651 2011(Lift Model) //Vin: WDD2040012A607752
W215 CL600 M275 V12 Bi-Turbo 2002(Lift Model) //Vin: WDB2153762A031727
Były:
W204 C180 Kompressor Avantgarde AMG 2008
W203 C180 Classic 2002
W215 CL600 M275 V12 Bi-Turbo 2002(Lift Model) //Vin: WDB2153762A031727
Były:
W204 C180 Kompressor Avantgarde AMG 2008
W203 C180 Classic 2002
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 24 gości