Regeneracja zębów kół łańcuchowych nastawników rozrządu M271
Moderatorzy: f1sz, majkel84, perzu126, Hamrok
Regeneracja zębów kół łańcuchowych nastawników rozrządu M271
Witam
Zainteresowanym oferuję regenerację zniszczonego uzębienia kół łańcuchowych nastawników rozrządu silnika M271. Skuteczność naprawy sprawdzona została w praktyce i potwierdzona opiniami użytkowników forów w203 oraz w204. Po szczegóły i wyjaśnienia zapraszam do kontaktu przez forumowego maila lub za pośrednictwem wizytówki: http://www.drivent.pl
Na naprawiane koła udzielam gwarancji w formule: 2 lata lub 100 tysięcy km.
Oferuję także 10. procentowy rabat dla członków forum MB.
Dodane 12.12.2016
Od września 2016r. naprawiam także nastawniki silnika benzynowego z turbiną (CGI)
Pozdrawiam
Spawel
Zainteresowanym oferuję regenerację zniszczonego uzębienia kół łańcuchowych nastawników rozrządu silnika M271. Skuteczność naprawy sprawdzona została w praktyce i potwierdzona opiniami użytkowników forów w203 oraz w204. Po szczegóły i wyjaśnienia zapraszam do kontaktu przez forumowego maila lub za pośrednictwem wizytówki: http://www.drivent.pl
Na naprawiane koła udzielam gwarancji w formule: 2 lata lub 100 tysięcy km.
Oferuję także 10. procentowy rabat dla członków forum MB.
Dodane 12.12.2016
Od września 2016r. naprawiam także nastawniki silnika benzynowego z turbiną (CGI)
Pozdrawiam
Spawel
Ostatnio zmieniony 19 gru 2016, o 09:49 przez spawel, łącznie zmieniany 3 razy.
w203 c180 kompressor (M271) rok 2005
www.drivent.pl
www.drivent.pl
Re: Regeneracja zębów kół łańcuchowych nastawników rozrządu
Witam :)
Rozumiem, że mowa o wariatorach?
Czy jest możliwość regeneracji w w204 c180 CGI 156km 2011r?
Pozdrawiam,
Paweł
Rozumiem, że mowa o wariatorach?
Czy jest możliwość regeneracji w w204 c180 CGI 156km 2011r?
Pozdrawiam,
Paweł
W204, C180 CGI, 156KM, 146tys. km, 06.2011. WDD2040491A563531
Re: Regeneracja zębów kół łańcuchowych nastawników rozrządu
Temat właśnie przerabiam - też mam CGI.
Spawel jeszcze nie wie jak regenerować koła do CGI, ale na tygodniach będzie wiedział, muszę mu tylko przesłać swoje stare koła.
A ja wymieniam w ASO... :)
Pzdr,
Tomek
Spawel jeszcze nie wie jak regenerować koła do CGI, ale na tygodniach będzie wiedział, muszę mu tylko przesłać swoje stare koła.
A ja wymieniam w ASO... :)
Pzdr,
Tomek
BMW 3GT
Re: Regeneracja zębów kół łańcuchowych nastawników rozrządu
Słuchajcie, mam pytanie....
To chyba do Pana Jacka (NOC).
Czy nasze wariatory w CGI niszczą się przez zły olej?
Czy chodzi o to, że zły olej nie pozwala utrzymać odpowiedniego ciśnienia?
Wiem, że powodem terkotania może być własnie słabe ciśnienie.
[Do zamiennych wkładów do filtra paliwa często dają zły (za gruby) oring.
Wkręcając wkład z takim oringiem, łamiemy go przez co w silniku nie ma odp ciśnienia.]
To chyba do Pana Jacka (NOC).
Czy nasze wariatory w CGI niszczą się przez zły olej?
Czy chodzi o to, że zły olej nie pozwala utrzymać odpowiedniego ciśnienia?
Wiem, że powodem terkotania może być własnie słabe ciśnienie.
[Do zamiennych wkładów do filtra paliwa często dają zły (za gruby) oring.
Wkręcając wkład z takim oringiem, łamiemy go przez co w silniku nie ma odp ciśnienia.]
W204, C180 CGI, 156KM, 146tys. km, 06.2011. WDD2040491A563531
Re: Regeneracja zębów kół łańcuchowych nastawników rozrządu
O oleju napisalem troche w temacie o moim aucie. Polecam zglebic temat. I tak olej ma ogromne znaczenie w zuzyciu rozrzadu.
S204 C200Kompressor Elegance 2008r
WDD2042411F204552
WDD2042411F204552
Re: Regeneracja zębów kół łańcuchowych nastawników rozrządu
Dziękuję, jakbyś jeszcze napisał, co lać do C180 CGI? ;)
W204, C180 CGI, 156KM, 146tys. km, 06.2011. WDD2040491A563531
Re: Regeneracja zębów kół łańcuchowych nastawników rozrządu
Ja zalalbym:
http://www.penriteoil.com.au/products.p ... products=1
lub
http://www.penriteoil.com.au/products.p ... oducts=726
ew
http://www.redlineoil-europe.com/motoro ... _Oil_00136
http://www.millersoils.co.uk/automotive ... sector=Car
budzetowo
http://www.mobil1.pl/oleje-silnikowe/ne ... 0w-40.aspx
Ale mowie to moja sugestia/"widzimisie" Ja jezdze na 10 TENTHS PREMIUM FULL SYNTHETIC 0W-40. Najlepszy z wymienionych, 100% PAO ESTER Full Synthetic plus Full Zinc + = Zinc level + Boron level combined as a total anti-wear package. Czyli nie eko :) Generalnie nei zalewam zadnych longlife, wymiana co 10tys km.
Pozdrawiam
korzen
http://www.penriteoil.com.au/products.p ... products=1
lub
http://www.penriteoil.com.au/products.p ... oducts=726
ew
http://www.redlineoil-europe.com/motoro ... _Oil_00136
http://www.millersoils.co.uk/automotive ... sector=Car
budzetowo
http://www.mobil1.pl/oleje-silnikowe/ne ... 0w-40.aspx
Ale mowie to moja sugestia/"widzimisie" Ja jezdze na 10 TENTHS PREMIUM FULL SYNTHETIC 0W-40. Najlepszy z wymienionych, 100% PAO ESTER Full Synthetic plus Full Zinc + = Zinc level + Boron level combined as a total anti-wear package. Czyli nie eko :) Generalnie nei zalewam zadnych longlife, wymiana co 10tys km.
Pozdrawiam
korzen
S204 C200Kompressor Elegance 2008r
WDD2042411F204552
WDD2042411F204552
Re: Regeneracja zębów kół łańcuchowych nastawników rozrządu
Dziękuję za informację.
W204, C180 CGI, 156KM, 146tys. km, 06.2011. WDD2040491A563531
Re: Regeneracja zębów kół łańcuchowych nastawników rozrządu
Ponieważ w tym wątku kilkakrotnie pojawiło się pytanie o możliwość naprawy nastawników CGI, informuję, że od kilku miesięcy naprawiam także takie wariatory.
Informuję o tym teraz, gdyż wcześniej musiałem na kilku pojazdach sprawdzić w praktyce skuteczność naprawy, a sam nie posiadam samochodu z takim silnikiem.
W przeciwieństwie do nastawników kompressora, gdzie najczęściej zużywają się zęby napędu łańcuchowego, w silniku CGI pada blokada sprężynowo-hydrauliczna nastawnika, której zadaniem jest zablokowanie funkcji nastawnika przy rozruchu, gdy nie ma jeszcze ciśnienia oleju. W napędzie rozrządu zastosowano tam łańcuch zębaty a nie drabinkowy i skutkiem tego, pomimo że być może łańcuch także się wydłuża (jak w m271), zęby nie niszczą się w takim tempie i nie zagrażają przeskoczeniem napędu (a wydłużenie łańcucha jest kontrolowane przez oprogramowanie ECU)
Zainteresowanych zapraszam do kontaktu
Pozdrawiam
Paweł
Informuję o tym teraz, gdyż wcześniej musiałem na kilku pojazdach sprawdzić w praktyce skuteczność naprawy, a sam nie posiadam samochodu z takim silnikiem.
W przeciwieństwie do nastawników kompressora, gdzie najczęściej zużywają się zęby napędu łańcuchowego, w silniku CGI pada blokada sprężynowo-hydrauliczna nastawnika, której zadaniem jest zablokowanie funkcji nastawnika przy rozruchu, gdy nie ma jeszcze ciśnienia oleju. W napędzie rozrządu zastosowano tam łańcuch zębaty a nie drabinkowy i skutkiem tego, pomimo że być może łańcuch także się wydłuża (jak w m271), zęby nie niszczą się w takim tempie i nie zagrażają przeskoczeniem napędu (a wydłużenie łańcucha jest kontrolowane przez oprogramowanie ECU)
Zainteresowanych zapraszam do kontaktu
Pozdrawiam
Paweł
w203 c180 kompressor (M271) rok 2005
www.drivent.pl
www.drivent.pl
Re: Regeneracja zębów kół łańcuchowych nastawników rozrządu
Gdyby ktoś był zainteresowany, to mam takie dwa koła, w trakcie regeneracji u spawel.
Ogłoszenie jest w dziale "Giełda". :)
Ogłoszenie jest w dziale "Giełda". :)
BMW 3GT
Re: Regeneracja zębów kół łańcuchowych nastawników rozrządu
Jakie są objawy uszkodzenia tych sprężyn w silniki CGI?
W204 C200 CDI BE Sport Edition 125 OM651 2011(Lift Model) //Vin: WDD2040012A607752
W215 CL600 M275 V12 Bi-Turbo 2002(Lift Model) //Vin: WDB2153762A031727
Były:
W204 C180 Kompressor Avantgarde AMG 2008
W203 C180 Classic 2002
W215 CL600 M275 V12 Bi-Turbo 2002(Lift Model) //Vin: WDB2153762A031727
Były:
W204 C180 Kompressor Avantgarde AMG 2008
W203 C180 Classic 2002
Re: Regeneracja zębów kół łańcuchowych nastawników rozrządu
U mnie zapaliła się kontrolka silnika.
BMW 3GT
Re: Regeneracja zębów kół łańcuchowych nastawników rozrządu
Właściwie , to zużywa się gniazdo blokady, o której pisałem (wrzucę foto "przy czasie")ktos92 pisze:Jakie są objawy uszkodzenia tych sprężyn w silniki CGI?
Początkowe objawy to właśnie "check" , gdy sporadycznie blokada "puści", np. przy rozruchu. Przy poważniejszym zużyciu trudny rozruch, terkotanie (może jeszcze inne, te znam z relacji). Najczęściej zęby przekładni łańcuchowej są w dobrym stanie, gdyż łańcuch zębaty ich nie maltretuje. Jeżeli jednak pościerane w widoczny sposób (a trafiają się takie, i nie wiem po jakim przebiegu), to nie podejmuję się naprawy takich kół rozrządu CGI (kompressor oczywiście tak)
w203 c180 kompressor (M271) rok 2005
www.drivent.pl
www.drivent.pl
Re: Regeneracja zębów kół łańcuchowych nastawników rozrządu
sPaweł - coś się zmieniło w temacie regeneracji wariatorów w C180 CGi ?
Pozdrawiam!
Przepraszam..... Już widzę informację
Szkoda, że to był wrzesień 2016, a nie wcześniej....
Pozdrawiam!
Przepraszam..... Już widzę informację
Szkoda, że to był wrzesień 2016, a nie wcześniej....
W204, C180 CGI, 156KM, 146tys. km, 06.2011. WDD2040491A563531
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości