Mam nadzieję że uda mi się nieco przywrócić do życia ten temat, albo znaleźć kogoś, kto już doszedł do jakiegoś rozwiązania
W moim przypadku, po uruchomieniu silnika, gdy temperatura na zewnątrz jest powyżej+5, silnik przez pierwsze 3-4 sec pracuje przy ok 400 obr/min, po czym wchodzi na regularne 800 obr/min.
Od roku próbuje dojść do przyczyny, wymienione praktycznie wszystko w układzie zasilania, od filtra paliwa aż do wtryskiwaczy. Pompa wysokiego ciśnienia wraz z wtryskiwaczami po regeneracji na sprawdzonym serwisie Zawór ciśnieniowy na pompie nowy. Na listwie czujnik + zawór ciśnieniowy też nowe. Wszystko Delphi. Na SD brak błędów i wszystko w normie. Już nie mam punktu zaczepienia, gdzie szukać dalej.
falowanie obrotów po zapaleniu i na ciepłym silniku
Moderatorzy: f1sz, majkel84, perzu126, Hamrok
Re: falowanie obrotów po zapaleniu i na ciepłym silniku
VIN WDD2042071F362250
Diesel 2.2 CDI 2009 OM 646
Diesel 2.2 CDI 2009 OM 646
Re: falowanie obrotów po zapaleniu i na ciepłym silniku
W203 C180 2.0 2001r. - było
W204 C300 4Matic 3.0 M272 2012 WDDGF8BB3CR234777 - jest
W204 C300 4Matic 3.0 M272 2012 WDDGF8BB3CR234777 - jest
Re: falowanie obrotów po zapaleniu i na ciepłym silniku
No to pomogłeś
VIN WDD2042071F362250
Diesel 2.2 CDI 2009 OM 646
Diesel 2.2 CDI 2009 OM 646
Re: falowanie obrotów po zapaleniu i na ciepłym silniku
Mario777 mam ten sam przypadek co u Ciebie, cały układ paliwowy wymieniony bądź regenerowany, u mnie przez maks 2 sekundy są niższe obroty, ok.400/min. Dałem sobie już z tym spokój, przywykłem do tego. Nic się nie dzieje, na SD też nic nie pokazuje.
W204 C220 2.2 170KM OM 646 Avantgarde
VIN: WDD2042081F339315
VIN: WDD2042081F339315
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 40 gości