Nierówna praca silnika
Moderatorzy: f1sz, majkel84, perzu126, Hamrok
Nierówna praca silnika
Witam właścicieli w204, jest to mój pierwszy post także proszę o wyrozumiałość. Od 2 miesięcy jestem posiadaczem w204 2007r 2.2 CDI 170KM.
Mam problem z nierówną praca silnika tzn autko nieraz zaraz po odpaleniu pracuje nierówno, dzieje się to co któreś odpalenie nie zawsze tak jakby się dławiło lub silnik był by za bardzo obciążony klimą itp. Problem występuje również jak zaraz po odpaleniu wrzucę D lub R to przez chwilkę nierówno pracuje silnik. Widać jak delikatnie falują obroty. Co najciekawsze nie jest to przy każdym odpalaniu auta. Byłem w ASO i niewiedzą co to jest. Błędów żadnych nie wyrzuca. Jak ktoś miał podobną przypadłość proszę o pomoc.
Mam problem z nierówną praca silnika tzn autko nieraz zaraz po odpaleniu pracuje nierówno, dzieje się to co któreś odpalenie nie zawsze tak jakby się dławiło lub silnik był by za bardzo obciążony klimą itp. Problem występuje również jak zaraz po odpaleniu wrzucę D lub R to przez chwilkę nierówno pracuje silnik. Widać jak delikatnie falują obroty. Co najciekawsze nie jest to przy każdym odpalaniu auta. Byłem w ASO i niewiedzą co to jest. Błędów żadnych nie wyrzuca. Jak ktoś miał podobną przypadłość proszę o pomoc.
Kamil
-
- Posty: 6
- Rejestracja: 8 sie 2010, o 17:49
- Lokalizacja: szczecin
- noc
- Ekspert
- Posty: 1671
- Rejestracja: 17 wrz 2009, o 17:27
- Lokalizacja: Warszawa Drugi sort, kanalia co szanuje konstytucję.
Re: Nierówna praca silnika
Spotkałem się z tego typu problemem przy nieszczelnym układzie paliwowym (oringi) lubkamilw204 pisze:Witam właścicieli w204, jest to mój pierwszy post także proszę o wyrozumiałość. Od 2 miesięcy jestem posiadaczem w204 2007r 2.2 CDI 170KM.
Mam problem z nierówną praca silnika tzn autko nieraz zaraz po odpaleniu pracuje nierówno, dzieje się to co któreś odpalenie nie zawsze tak jakby się dławiło lub silnik był by za bardzo obciążony klimą itp. Problem występuje również jak zaraz po odpaleniu wrzucę D lub R to przez chwilkę nierówno pracuje silnik. Widać jak delikatnie falują obroty. Co najciekawsze nie jest to przy każdym odpalaniu auta. Byłem w ASO i niewiedzą co to jest. Błędów żadnych nie wyrzuca. Jak ktoś miał podobną przypadłość proszę o pomoc.
przewody, jak również przy początku zatykania się osadnika cząstek stałych, ale to już po przebiegu rzędu 130-150 tys.km.
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku pracy przy MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Zwykle tu: http://www.w212.pl/ i tam gdzie MB.
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku pracy przy MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Zwykle tu: http://www.w212.pl/ i tam gdzie MB.
Dziś zauważyłem że nie tylko na zimnym silniku coś jest nie tak. Jak Stałem w korku na D i hamulcu silnik znów zaczął dziwnie pracować, tak jakby co chwilkę na sekundę lub mniej przygasał takie szarpnięcia silnikiem. Nie wiem już co robić, nie chce żeby doszło do jakiejś poważnej usterki. Poza tym chyba za dużo pali bo przy jeździe na trasie do 140 km/h i max 3000 obrotów przy wyprzedzaniu pali 8,5/100 to chyba sporo.
Kamil
-
- Posty: 6
- Rejestracja: 8 sie 2010, o 17:49
- Lokalizacja: szczecin
-
- Posty: 6
- Rejestracja: 8 sie 2010, o 17:49
- Lokalizacja: szczecin
- noc
- Ekspert
- Posty: 1671
- Rejestracja: 17 wrz 2009, o 17:27
- Lokalizacja: Warszawa Drugi sort, kanalia co szanuje konstytucję.
Trochę mało wiadomości konkretnych.Prawdopodobnie masz częściowo zatkany wydech, w tym wypadku samochód faluje obrotami i (lekko) dymi po włączeniu biegu i klimatyzacji przez
około 40 sekund.Ten czas jest dosyć dokładnym wyznacznikiem tej usterki.Najszybszym i najlepszym (najtańszym) środkiem jest zdjęcie katalizatorów i usunięcie pierwszej najbardziej
zatkanej warstwy.Zmień serwis gdyż takie usterki w W204 dają się wykryć na Star Diagnosis
za pomocą tzw. łańcuchów przyczynowo-skutkowych.
około 40 sekund.Ten czas jest dosyć dokładnym wyznacznikiem tej usterki.Najszybszym i najlepszym (najtańszym) środkiem jest zdjęcie katalizatorów i usunięcie pierwszej najbardziej
zatkanej warstwy.Zmień serwis gdyż takie usterki w W204 dają się wykryć na Star Diagnosis
za pomocą tzw. łańcuchów przyczynowo-skutkowych.
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku pracy przy MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Zwykle tu: http://www.w212.pl/ i tam gdzie MB.
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku pracy przy MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Zwykle tu: http://www.w212.pl/ i tam gdzie MB.
Witam,
Tak troche z innej bajki ale to mój pierwszy post
Mam problem z dziwnymi drganiami w moim aucie, które występują tuż po ruszeniu.(ma sie wrażenie jakby silnik miał zamiar wyjść z pod maski i pójść w swoją stronę..:) Drgania te są jakby poprzeczne do ruchu auta przenoszone na dzwignie skrzyni biegów i kierownicę. Występują tylko w określonym przedziale obrotów silnika tj. 800 - 900 u/min. Powyżej nich wszystko jest ok i poniżej ich też ok (jak rozgrzany jest silnik to trzyma obr. 600 u/min wtedy można puścić sprzegło i samochód bez dodawania gazu się toczy bezproblemu.. problem pojawi się jak na 1 biegu dodaje gazu i później puszczam gaz, silnik spadając z obrotów w obrotach 800-900 znów zaczyna szarpać..)Jest to dość uciążliwe zwłaszcza zimową porą kiedy na ssaniu silnik trzyma obroty właśnie w tym zakresie, a stoji się w korku i co chwila trzeba ruszać i toczyć się z niewielką prędkością np bez dodawania gazu na jedynce....dodam tylko że autko jest ze skrzynią manual 320cdi.
Czy ktoś z Was miał do czynienia z taką sytuacją? Może macie pomysł co może być przyczyną takiego dziwnego zachowania autka?Wielkie dzięki za każdą podpowiedź.
Tak troche z innej bajki ale to mój pierwszy post
Mam problem z dziwnymi drganiami w moim aucie, które występują tuż po ruszeniu.(ma sie wrażenie jakby silnik miał zamiar wyjść z pod maski i pójść w swoją stronę..:) Drgania te są jakby poprzeczne do ruchu auta przenoszone na dzwignie skrzyni biegów i kierownicę. Występują tylko w określonym przedziale obrotów silnika tj. 800 - 900 u/min. Powyżej nich wszystko jest ok i poniżej ich też ok (jak rozgrzany jest silnik to trzyma obr. 600 u/min wtedy można puścić sprzegło i samochód bez dodawania gazu się toczy bezproblemu.. problem pojawi się jak na 1 biegu dodaje gazu i później puszczam gaz, silnik spadając z obrotów w obrotach 800-900 znów zaczyna szarpać..)Jest to dość uciążliwe zwłaszcza zimową porą kiedy na ssaniu silnik trzyma obroty właśnie w tym zakresie, a stoji się w korku i co chwila trzeba ruszać i toczyć się z niewielką prędkością np bez dodawania gazu na jedynce....dodam tylko że autko jest ze skrzynią manual 320cdi.
Czy ktoś z Was miał do czynienia z taką sytuacją? Może macie pomysł co może być przyczyną takiego dziwnego zachowania autka?Wielkie dzięki za każdą podpowiedź.
- noc
- Ekspert
- Posty: 1671
- Rejestracja: 17 wrz 2009, o 17:27
- Lokalizacja: Warszawa Drugi sort, kanalia co szanuje konstytucję.
Olejowe poduszki pod silnikiem lub gumowa pod skrzynią.Radzę dokładnie sprawdzić.Na dłuższą metę lecą inne elementy.
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku pracy przy MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Zwykle tu: http://www.w212.pl/ i tam gdzie MB.
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku pracy przy MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Zwykle tu: http://www.w212.pl/ i tam gdzie MB.
olejowe poduszki mogą być przyczyną, sprawdź na kanale jakie są odległości między poduszką a ramieniem łapy od silnika po lewej i prawej stronie, jak za bardzo siądzie to wtedy wibracje przenosi. Czasem jest też różnica w wysokości na gorącym silniku, wtedy jak do poduszki dojdzie temperatura.
www.mercserwis.pl naprawimy każdego mercka
-
- Posty: 6
- Rejestracja: 30 lis 2009, o 22:46
- Lokalizacja: KLUCZBORK
Witam Panowie, mialem taki przypadek w 204 C200CDI manualna skrzynia biegow, na cieplym silniku zatrzymujac sie na swiatlach wrzucajac na luz, po 6sec. od wylaczenia sprzegla opadaja broty silnika (to jest normalne), autem trzeslo w kazda strone. Sprawdzilem wtryskiwacze i okazalo sie, ze dwa leja, po wymianie jednego )zalecenie klienta, brykanie ustalo, lecz czuc jeszcze minimalne drgania, pewnie nalezaloby wymienic jeszcze drugi wtrysk. Dla wszystkich mechanikow, do sprawdzania wtryskow najlepszy jest Analizer wtryskiwaczy! pozdr.
Oferujemy sprzedaz czesci oraz naprawy, diagnozowanie Mercedesow, programowanie sterownikow, zapraszam sterling-kupski@wp.pl posiadamy CERTYFIKAT WEBPARTS oraz BESTPARTS wydany przez Mercedes-Benz Polska
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 29 gości