Mocno ciągnie na zimnym silniku.
Moderatorzy: f1sz, majkel84, perzu126, Hamrok
Mocno ciągnie na zimnym silniku.
Witam,
Prosił bym drogich forumowiczów o pomoc :)
Specyfikację auta dołączyłem jako załącznik.
Problem wygląda następująco:
Gdy samochód jest zimny (po nocy) i chcę ruszyć włączając "D" słychać jak bieg wchodzi jest to taki dźwięk jak by coś ciężkiego przesuwało jak by jakaś przekładnia (trwa to chwile) oraz samochód odrazu tak mocno ciągnie że spadają obroty(mam wciśnięty hamulec) by po chwili się ustabilizować. Gdy ruszam na zimnym i włączam "R" (z wciśniętym hamulcem) to czasem gaśnie tak jak by nie było tego naturalnego ślizgu. Jak włączam "R" i mam puszczony hamulec to auto po prostu bardzo szybko startuje to samo z biegiem "D".
Edit: Dodam tylko że biegi zmieniają się bez problemu (czy na zimnym czy na ciepłym)
Sytuacja którą opisałem powyżej dzieje się po zmianie oleju w skrzyni biegów, wcześniej na wciśniętym hamulcu gasł i na "D" i na "R".
Gdy auto się rozgrzeje wszystko wraca do normy ale mam wrażenie że podczas ruszania auto rozpędza się szybciej niż wcześniej, wydaje mi się również że biegi gdy jadę np 90km i hamuję w naturalnych sytuacjach schodzą w dół trochę jakby ciężej.
Mam nadzieję że w miarę sensownie to wszystko opisałem, prosił bym o wskazówki, dobre rady.
edit: Poszukałem trochę i może to zawór lock up???
Pozdrawiam
Prosił bym drogich forumowiczów o pomoc :)
Specyfikację auta dołączyłem jako załącznik.
Problem wygląda następująco:
Gdy samochód jest zimny (po nocy) i chcę ruszyć włączając "D" słychać jak bieg wchodzi jest to taki dźwięk jak by coś ciężkiego przesuwało jak by jakaś przekładnia (trwa to chwile) oraz samochód odrazu tak mocno ciągnie że spadają obroty(mam wciśnięty hamulec) by po chwili się ustabilizować. Gdy ruszam na zimnym i włączam "R" (z wciśniętym hamulcem) to czasem gaśnie tak jak by nie było tego naturalnego ślizgu. Jak włączam "R" i mam puszczony hamulec to auto po prostu bardzo szybko startuje to samo z biegiem "D".
Edit: Dodam tylko że biegi zmieniają się bez problemu (czy na zimnym czy na ciepłym)
Sytuacja którą opisałem powyżej dzieje się po zmianie oleju w skrzyni biegów, wcześniej na wciśniętym hamulcu gasł i na "D" i na "R".
Gdy auto się rozgrzeje wszystko wraca do normy ale mam wrażenie że podczas ruszania auto rozpędza się szybciej niż wcześniej, wydaje mi się również że biegi gdy jadę np 90km i hamuję w naturalnych sytuacjach schodzą w dół trochę jakby ciężej.
Mam nadzieję że w miarę sensownie to wszystko opisałem, prosił bym o wskazówki, dobre rady.
edit: Poszukałem trochę i może to zawór lock up???
Pozdrawiam
Re: Mocno ciągnie na zimnym silniku.
Witaj,
Udało Ci sie to zdiagnozować? Mam ten sam problem i rano na zimnym dławi się silnik jakby chciał zgasnąć. Na ciepłym silniku nie ma tego problemu.
Udało Ci sie to zdiagnozować? Mam ten sam problem i rano na zimnym dławi się silnik jakby chciał zgasnąć. Na ciepłym silniku nie ma tego problemu.
Re: Mocno ciągnie na zimnym silniku.
to i ja się dołączę i podbiję temat dokładnie mam to samo wrzucam R trzymam na hamulcu i diabeł gaśnie - jak się juz samochód zagrzeje obiawy znikają
W204 kombi 2010 C250 4matic AMG
VIN WDD2042821F577950
VIN WDD2042821F577950
Re: Mocno ciągnie na zimnym silniku.
U mnie diagnoza to wyrprzeglnik sprzęgła hydrokinetycznego - ktoś to regenerował? Warto się w to bawić nowy w ASO 9k
W204 kombi 2010 C250 4matic AMG
VIN WDD2042821F577950
VIN WDD2042821F577950
Re: Mocno ciągnie na zimnym silniku.
Można zregenerować spokojnie
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości