Strona 1 z 2

Proszę o opinię i pomoc w podjęciu decyzji

: 10 kwie 2018, o 14:21
autor: Krzys
Witam jestem nowy i pozdrawiam wszystkich
Czy mogr prosic o rozkodowanie
Vin WDD2042481G149455

Pozdrawiam 
Krzysztof

Re: Proszę o opinię i pomoc w podjęciu decyzji

: 10 kwie 2018, o 14:47
autor: ktos92
Chassis
Sales designation: C 200 CGI
Order number: 0 3 559 01611
Delivery date: 22 05 2013
Market: AG,Europe
Production order: N
Paint code 1:
149U - POLAR WHITE
Equipment:
021A - FABRIC - BLACK/ANTHRACITE
Engine no.:
271860 30 679291
Major assembly variant: A 271 010 82 46
Part var. design.:
Text
Transmission:
722997 07 546822 [transmissionType = GA]
Steering:
Front axle 1:
Rear axle 1:
Rear axle 2:
Battery 1:
Fuel cell 1:
Electric motor 1:
SA code
000A - FABRIC
021A - FABRIC - BLACK/ANTHRACITE
03A - OIL OFFSET AMOUNT +300 ML OIL
053 - YOM 12/2
149U - POLAR WHITE
1U2 - SNOW GRID
217B - OPERATING INSTRUCT. & MAINTENANCE BOOKLET-POLISH
230 - PARKING GUIDANCE
240 - LED DAYTIME RUNNING LIGHTS
255B - MB MOBILO WITH DSB AND GGD
275B - AIRBAGLABLE - POLISH/ENGLISH
280 - LEATHER STEERING WHEEL AND LEATHER GEAR SHIFT KNOB
287 - THROUGH-LOADING FEATURE
294 - KNEE AIRBAG
2U1 - RADIATOR SHUTTER
302B - HEAD UNIT LANGUAGE - GERMAN
343B - INSTRUMENT CLUSTER/HU LANGUAGE - POLISH
345 - RAIN SENSOR
427 - AUTOMATIC TRANSMISSION 7-SPEED
440 - TEMPOMAT (CRUISE CONTROL)
442 - MULTIFUNCTION STEERING WHEEL (12 BUTTONS)
477 - TIRE PRESSURE LOSS WARNER
509 - NAVIBOX
523 - RADIO AUDIO 20
551 - ANTI-THEFT/ANTI-BREAK-IN WARNING SYSTEM
559L - POLAND
580 - AIR CONDITIONER
584 - ELECTRIC WINDOW REGULATOR
58U - ROOF INTERIOR TRIM GRAY FABRIC
5XXL - EUROPE
600 - HEADLAMPS - CLEANING EQUIPMENT
608 - AUTOMATIC HIGH BEAM SWITCH (IHC)
622 - HEADLAMP WITH ILS, RIGHT-HAND TRAFFIC
677 - AVANTGARDE/STANDARD SUSPENSION
682 - FIRE EXTINGUISHER
690 - EMERGENCY SPARE TIRE (MINI SPARE)
803 - YOM 12/1
882 - INTERIOR SAFEGUARD
909 - ALTERNATOR MANAGEMENT
910 - DYNAMO WITH HIGHER CAPACITY (FFO)
928 - EXHAUST GAS CLEANING WITH EURO 5 TECHNOLOGY
953 - CLASSIC/STANDARD EQUIPMENT
966 - COC PAPER EURO 5 TECH. W/O REGIST. CERT. PART 2
A20 - DIRECT START
A22 - NEW CONVERTER GENERATION
A63 - FE TORQUE CONVERTER HOUSING-0
A87 - U VALVE BODY ASSEMBLY WITH VGS 3
A89 - REDUCED-FRICTION
B00 - SUSPENSION MEASURES FOR ROUGH ROAD TERRAIN
B03 - DIRECT START / ECO START/STOP FUNCTION
B09 - REFRIGERANT COMPRESSOR WITH MAGNETIC COUPLING
B12 - WHEEL REPLACEMENT TOOL
D0A
D0C
D0D
F204 - MODEL SERIES 204
FS - COMBI - VEHICLE
G997 - TRANSMISSION CODE VERSION 97
GA - AUTOMATIC TRANSMISSION
H80 - TRIM PIECES - PLASTIC
HA - REAR AXLE
K11 - ADAPTIVE STOP LIGHT FLASHING
K14 - STEUERCODE FUER SERVICEINTERVALL 20000 KM
K99 - MULTIPURPOSE VEHICLE
L - LEFT-HAND STEERING
M010 - EVO/VEHICLE UPGRADE ENGINES
M013 - ENGINE REDUCED PERFORMANCE
M18 - DISPLACEMENT 1.8 LITER
M271 - R4-GASOLINE ENGINE M271
P47 - AUTOMATIC PACKAGE
P54 - THEFT PROTECTION PACKAGE
R01 - SUMMER TIRES
R75 - 16" LIGHT ALLOY WHEEL 7-SPOKE DESIGN W/ WIDE TIRES
U01 - REAR BELT STATUS INDICATION
V50 - SPEED + LOAD INDEX 91W
VL - FRONT AXLE HALF, LEFT
VR - FRONT AXLE HALF, RIGHT
149U - POLAR WHITE
021A - FABRIC - BLACK/ANTHRACITE
M271 - R4-GASOLINE ENGINE M271

Re: Proszę o opinię i pomoc w podjęciu decyzji

: 10 kwie 2018, o 15:12
autor: Krzys
Dziękuję za rozkodowanie
Nieśmiało powiem że niewiele wiecej się dowiedziałem, zrozumiałem, że ma tempomat ...chyba :-)

Re: Proszę o opinię i pomoc w podjęciu decyzji

: 10 kwie 2018, o 15:30
autor: Patryk211088
Jak dla mnie to 3 najważniejsze rzeczy są;-)
Kombi
Automat
Xenon

Re: Proszę o opinię i pomoc w podjęciu decyzji

: 10 kwie 2018, o 15:53
autor: Krzys
Czy uważacie że warto go brać pomimo opisanych powyżej zastrzeżeń

Re: Proszę o opinię i pomoc w podjęciu decyzji

: 10 kwie 2018, o 16:20
autor: ktos92
Przebieg postaraj się zweryfikować. Dobrze by było kogoś wziaść z komputerem i podłaczyć - StarDiagnosis może być nieosiagalny :-( Przy odpaleniu upewnij się, że nie będzie żadnego chrobotania podczas rozruchu. Skrzynia powinna zmieniać biegi miękko i szybko. Troche kupowanie w ciemno ale jeżeli samochód jest w dobrym stanie :-D Pociesze Cie tym, że swojego kupiłem praktycznie przez telefon :-P

Re: Proszę o opinię i pomoc w podjęciu decyzji

: 10 kwie 2018, o 16:44
autor: Krzys
Przebieg na 100 %,

Re: Proszę o opinię i pomoc w podjęciu decyzji

: 10 kwie 2018, o 16:46
autor: ktos92
Ten model ma już ksiażke elektroniczna - dostęp u dealera.

Re: Proszę o opinię i pomoc w podjęciu decyzji

: 10 kwie 2018, o 17:50
autor: Krzys
Dopytam jeszcze wlascicieli o koszty
Ile srednio taki sam pali
Jakie są kosztu roczne przeglądów, potencjalnie będę go użytkował od 35 000 km przejezdzam rocznie średnio 15 tys.

Reaktywacja

: 13 kwie 2018, o 03:22
autor: Krzys
Wątek umarł wiec przypomnę,

Trafia mi sie Mercedes poleasingowy
S 204, C 200 CGI, 184 KM, rok prod 2013 rejestracja 2014, przebieg 35 000. Cena okolo 70 tys
Dotarlem od histori w Mercedes B. 
Przez 4 lata 8 faktur na 30 tys zł.
Na naprawy bkach-lakier
Dwie powazne po 10 i 12 tys reszta drobiazgi.
Malowany przod tyl bok.
Dalej lekko poobijany, wszystkie felgi do naprawy.
I co myślicie ubrać. Technicznie igla.
Proszę o Wasze zdanie brać czy olać
Krzysztof

Re: Reaktywacja

: 13 kwie 2018, o 06:37
autor: Ejkej
Kolego niepotrzebnie zakladasz nowy wątek, tamten wcale nie umarl. Jestes w gorącej wodzie kąpany i oczekujesz ze ktoś ci powie jaką decyzję masz podjąć. Dostałeś kilka cennych porad, koledzy rozkodwali Ci Vin ale ty czekasz żeby ci ktoś napisał bierz/nie bierz. Tu na forum dostaniesz tylko sugestie i wskazówki na co zwrócić uwagę, nikt nie kupi za ciebie auta. Łatwiej jest coś doradzić jak mamy no ofertę z otomoto, foty itp, tutaj tylko jakiś mglisty opis.

Dodatkowo koledzy pisali ci zeby podłączyć auto pod kompa i zrobic inne rzeczy a ty odpowiadasz, że nie masz takiej możliwości. Skąd te info, że technicznie igła? jak sam nie sprawdzisz to się nie dowiesz. Jak ktos tak zajechał felgi przez 30tys, auto jest całe poobijane, dwie duze akcje blacharskie i malowany cały bok to technicznie może być różnie

Re: Proszę o opinię i pomoc w podjęciu decyzji

: 16 kwie 2018, o 16:24
autor: ktos92
Serwis w swoim zakresie to nie jest duży ksozt. Serwis olejowy w moim zakresie to był wydatek rzędu 70EUR (olej i filtr oleju). Jeśli dojdzie koszt filtra powietrza i kabinowego to dodaj do tego kolejne 80EUR. Mały serwis 70 EUR + ewentualna robota mechanika. Duży serwis to koszt około 150EUR + ewentualne koszta mechanika. Rzeczy eksploatacyjne typu tarcze, klocki, zawieszenie - wszystko jest porównywalne z innymi markami - oczywiście biorac pod uwage dobrej jakości zamienniki. Wiadomo, że serwisujac w ASO to koszty będa większe, tutaj nie ma co się oszukiwać.

Osobiście nie kupiłbym samochodu którego nie moge sprawdzić na podnośniku czy chociażby pod kompem. Za duże ryzyko, szczególnie, że były dwie dość drogie usługi blacharskie.

Re: Proszę o opinię i pomoc w podjęciu decyzji

: 16 kwie 2018, o 17:24
autor: PAMONIUSZ
... szkoda, że nie wiadomo co to za akcje blacharskie bo 12 tys moze byc bardzo niewiele jeśli była wycena ASO. mój brat w nowym volvo dosłownie wgniótł drzwi pasażera... wycena serwisu : 8 tyś zł więc jak paniusia zarysowala błotnik i np o krawężnik załatwiła wszystkie opony i felgi to te 12 tys to niewiele. Kolejna rzecz to ASO jedni wręcz klepią pokłony, ze to mega okazja bo ASO a ja znajomy wielokrotnie poprawiał po ASO i oczy przecieral ze zdziwienia co można wypuścić na drogę bez oświadczenia wlasnie z ASO. o Śrubach z przeproszeniem "dojebanych" pneumatem juz nie wspomnę.
Wracając do Twojego przypadku. Weź ze sobą jakiegos kumpla bo juz podjarany jesteś i nie ma sie co dziwić, czlowiek jest człowiekiem. Po drugie postaw się w pozycji sprzedajacego ten samochód za kilka lat.... czy jesteś w pozycji komfortowej? potrafisz wyjaśnić przebieg, naprawy inne kwiatki, ktore moga wyjść gdy blacharka była syfiasto zrobiona... teraz moze byc ładnie a za rok juz ruda wyjdzie i kicha i koszty... Pamiętaj : większość ludzi kupuje oczami, a mechanikę naprawic mozna zawsze, blacharka to jiz co innego. Miej zawsze z tylu głowy, ze bedziesz ten samochód sprzedawał.

Re: Proszę o opinię i pomoc w podjęciu decyzji

: 20 kwie 2018, o 14:14
autor: perzu126
Niestety ludzie mając w leasingu auta ich nie szanują. Jeśli przebieg autentyczny, to w sumie ciężko jakoś bardzo zoorać auto przez ten przebieg, nawet nie robiąc serwisu olejowego. Pytanie ile wyniesie przywrócenie stanu do jazdy robiąc tylko w ASO? Bo może lepiej szukać auta bardziej zadbanego.

Re: Proszę o opinię i pomoc w podjęciu decyzji

: 20 kwie 2018, o 14:51
autor: korzen
O kurcze perzu126 teraz mnie zaskoczyles. Sam za jakis rok dwa bede bral auto w leasing i nie rozumie dlaczego mialbym go nie szanowac? Kazdy kogo znam dmucha i huha na swoje auto w leasingu, bo ma prawo pierwokupu. Wiec dba jak o swoje, bo finalnie i tak je odkupi dla siebie.
Szkoda na 12 tys? Ja mialem na ponad 15tys :) A nawet belka pod zderzakiem nei byla uszkodzona. Zderzak, klapa, czujnik parktropnica jeden, zaglowek, komplet listew, znaczek, napisy, koncowka wydechu (miala ryse :) wiec do wyumiany), wszystko z ASO i juz wyszlo prawie 10tys w samych gratach. Do tego slizgi zderzaka, lakeirowanie 2 elementow, skladanie. Szkoda na 12tys jak robiona na czesciach nowych oryginalnych to moze naprawde byc "kosmetyka". Jakby bylo cos powazniej i poszlyby np lampy, maska czy chlodnica to zapomnij ze za taka kwote zrobisz cokolwiek. No chyba, ze to byla szkoda gdzie bezspornej dostal 12tys. To zazwyczaj 30% realnej wartosci naprawy wiec musialo byc konkretnie. To juz ty musisz zweryfikowac.