Strona 1 z 1

Nierówna praca silnika

: 5 sie 2010, o 21:19
autor: kamilw204
Witam właścicieli w204, jest to mój pierwszy post także proszę o wyrozumiałość. Od 2 miesięcy jestem posiadaczem w204 2007r 2.2 CDI 170KM.
Mam problem z nierówną praca silnika tzn autko nieraz zaraz po odpaleniu pracuje nierówno, dzieje się to co któreś odpalenie nie zawsze tak jakby się dławiło lub silnik był by za bardzo obciążony klimą itp. Problem występuje również jak zaraz po odpaleniu wrzucę D lub R to przez chwilkę nierówno pracuje silnik. Widać jak delikatnie falują obroty. Co najciekawsze nie jest to przy każdym odpalaniu auta. Byłem w ASO i niewiedzą co to jest. Błędów żadnych nie wyrzuca. Jak ktoś miał podobną przypadłość proszę o pomoc.

: 8 sie 2010, o 17:55
autor: diagnostyka mer
witam wszystkich JESLI KTOS MA PROBLEM Z JAKIM KOLWIEK MERCEDESEM ZAPRASZAM DO MNIE
DIAGNOSTYKA NAPRAWA TEL 505272493

[ Dodano: 2010-08-08, 17:57 ]
JESTEM ZARAZ PO SERWISIE

Re: Nierówna praca silnika

: 8 sie 2010, o 21:03
autor: noc
kamilw204 pisze:Witam właścicieli w204, jest to mój pierwszy post także proszę o wyrozumiałość. Od 2 miesięcy jestem posiadaczem w204 2007r 2.2 CDI 170KM.
Mam problem z nierówną praca silnika tzn autko nieraz zaraz po odpaleniu pracuje nierówno, dzieje się to co któreś odpalenie nie zawsze tak jakby się dławiło lub silnik był by za bardzo obciążony klimą itp. Problem występuje również jak zaraz po odpaleniu wrzucę D lub R to przez chwilkę nierówno pracuje silnik. Widać jak delikatnie falują obroty. Co najciekawsze nie jest to przy każdym odpalaniu auta. Byłem w ASO i niewiedzą co to jest. Błędów żadnych nie wyrzuca. Jak ktoś miał podobną przypadłość proszę o pomoc.
Spotkałem się z tego typu problemem przy nieszczelnym układzie paliwowym (oringi) lub
przewody, jak również przy początku zatykania się osadnika cząstek stałych, ale to już po przebiegu rzędu 130-150 tys.km.

: 8 sie 2010, o 23:17
autor: kamilw204
Dziś zauważyłem że nie tylko na zimnym silniku coś jest nie tak. Jak Stałem w korku na D i hamulcu silnik znów zaczął dziwnie pracować, tak jakby co chwilkę na sekundę lub mniej przygasał takie szarpnięcia silnikiem. Nie wiem już co robić, nie chce żeby doszło do jakiejś poważnej usterki. Poza tym chyba za dużo pali bo przy jeździe na trasie do 140 km/h i max 3000 obrotów przy wyprzedzaniu pali 8,5/100 to chyba sporo.

: 9 sie 2010, o 00:22
autor: diagnostyka mer
witam auto jest w trybie awaryjnym

: 9 sie 2010, o 01:30
autor: kamilw204
Właśnie w tym problem że nie jest w trybie awaryjnym i nie zapisuje się żaden błąd. Byłem ostatnio w serwisie na wymianie oleju podłączali urządzenie diagnostyczne i nic zapisanego.

: 10 sie 2010, o 23:26
autor: diagnostyka mer
WITAM
MUSISZ ZAWITAC DO MNIE JA WIEM JAKI MASZ PROBLEM
SZCZECIN

: 12 sie 2010, o 21:13
autor: kamilw204
Może i wiesz jaki mam problem, tylko że ja jestem z okolic W-wy a ty ze Szczecina za duża odległość.

: 15 sie 2010, o 18:50
autor: noc
Trochę mało wiadomości konkretnych.Prawdopodobnie masz częściowo zatkany wydech, w tym wypadku samochód faluje obrotami i (lekko) dymi po włączeniu biegu i klimatyzacji przez
około 40 sekund.Ten czas jest dosyć dokładnym wyznacznikiem tej usterki.Najszybszym i najlepszym (najtańszym) środkiem jest zdjęcie katalizatorów i usunięcie pierwszej najbardziej
zatkanej warstwy.Zmień serwis gdyż takie usterki w W204 dają się wykryć na Star Diagnosis
za pomocą tzw. łańcuchów przyczynowo-skutkowych.

: 14 gru 2010, o 19:10
autor: piter
Witam,
Tak troche z innej bajki ale to mój pierwszy post
Mam problem z dziwnymi drganiami w moim aucie, które występują tuż po ruszeniu.(ma sie wrażenie jakby silnik miał zamiar wyjść z pod maski i pójść w swoją stronę..:) Drgania te są jakby poprzeczne do ruchu auta przenoszone na dzwignie skrzyni biegów i kierownicę. Występują tylko w określonym przedziale obrotów silnika tj. 800 - 900 u/min. Powyżej nich wszystko jest ok i poniżej ich też ok (jak rozgrzany jest silnik to trzyma obr. 600 u/min wtedy można puścić sprzegło i samochód bez dodawania gazu się toczy bezproblemu.. problem pojawi się jak na 1 biegu dodaje gazu i później puszczam gaz, silnik spadając z obrotów w obrotach 800-900 znów zaczyna szarpać..)Jest to dość uciążliwe zwłaszcza zimową porą kiedy na ssaniu silnik trzyma obroty właśnie w tym zakresie, a stoji się w korku i co chwila trzeba ruszać i toczyć się z niewielką prędkością np bez dodawania gazu na jedynce....dodam tylko że autko jest ze skrzynią manual 320cdi.
Czy ktoś z Was miał do czynienia z taką sytuacją? Może macie pomysł co może być przyczyną takiego dziwnego zachowania autka?Wielkie dzięki za każdą podpowiedź.

: 26 gru 2010, o 17:28
autor: noc
Olejowe poduszki pod silnikiem lub gumowa pod skrzynią.Radzę dokładnie sprawdzić.Na dłuższą metę lecą inne elementy.

: 23 sty 2011, o 17:40
autor: holloww
olejowe poduszki mogą być przyczyną, sprawdź na kanale jakie są odległości między poduszką a ramieniem łapy od silnika po lewej i prawej stronie, jak za bardzo siądzie to wtedy wibracje przenosi. Czasem jest też różnica w wysokości na gorącym silniku, wtedy jak do poduszki dojdzie temperatura.

: 23 mar 2011, o 11:56
autor: G1Z1U
Również mam problem z nierówną pracą silnika. Po uruchomieniu silnika, wrzuceniu D auto przez kilka sekund jedzie żabką :/

: 3 kwie 2011, o 09:58
autor: danielkupski
Witam Panowie, mialem taki przypadek w 204 C200CDI manualna skrzynia biegow, na cieplym silniku zatrzymujac sie na swiatlach wrzucajac na luz, po 6sec. od wylaczenia sprzegla opadaja broty silnika (to jest normalne), autem trzeslo w kazda strone. Sprawdzilem wtryskiwacze i okazalo sie, ze dwa leja, po wymianie jednego )zalecenie klienta, brykanie ustalo, lecz czuc jeszcze minimalne drgania, pewnie nalezaloby wymienic jeszcze drugi wtrysk. Dla wszystkich mechanikow, do sprawdzania wtryskow najlepszy jest Analizer wtryskiwaczy! pozdr.