Cześć,
Z czasem niestety obudowa kluczyka pęka, więc postanowiłem "zainwestować" niecałe 30zł u majfrenda na nową. Obudowa różni się ciut od oryginału - logo MB jest jakby "wepchnięte" do środka obudowy, w oryginale jest klejone do płaskiej powierzchni. Na pierwszy rzut oka nie jest to takie zauważalne. Oryginalna obudowa jest bardziej "plastikowa" - tutaj cała wierzchnia strony (tam gdzie są przyciski) jest gumowana, miła w dotyku. Dodatkowo "okienko" od strony sensora jest czerwone, a nie czarne jak w oryginale.
Stara obudowa:
1. Wyjmujemy metalowy kluczyk i jego "haczykiem" otwieramy "kasetkę" z bateriami.
2. Po wyjęciu baterii należy dodatkowo wyciągnąć całą elektronikę kluczyka. Nie jest klejona, ani przykręcona do obudowy - więc jej wymiana będzie łatwa. Do tego będzie potrzebna nam np. pęseta lub szczypce. Łapiemy narzędziem za biały plastik (znajdujący się na środku modułu) i ciągniemy go do siebie (uwaga na ścieżki na płytce!).
Wyjęta elektronika kluczyka:
Proces montażu oczywiście w odwrotną stronę. Płytkę należy wsunąć do nowej obudowy kluczyka odpowiednią stroną (!) i zamknąć "kasetkę" z bateriami.
Kluczyk w nowej obudowie:
Wymiana obudowy kluczyka - rybki
Moderatorzy: f1sz, majkel84, perzu126, Hamrok
Wymiana obudowy kluczyka - rybki
W205 220cdi 170PS 4matic
Re: Wymiana obudowy kluczyka - rybki
Mógłbyś wrzucić fotkę elektroniki obojętnie z której strony. Ciekawi mnie jak bardzo się różni kształtem od czarnej rybki z 203
Wciąż tutaj http://www.w203.pl/
-
- Posty: 50
- Rejestracja: 28 lut 2018, o 10:30
Re: Wymiana obudowy kluczyka - rybki
Właśnie jak wygląda elektronika od środka;)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości