Problem z rozruchem, brak synchronizacji, błąd czujnika położenia wałka rozrządu

Moderatorzy: f1sz, majkel84, perzu126, Hamrok

Czarno_To_Widze
Posty: 21
Rejestracja: 31 paź 2018, o 08:28

Problem z rozruchem, brak synchronizacji, błąd czujnika położenia wałka rozrządu

Post autor: Czarno_To_Widze »

Witajcie!
Chciałam się Was poradzić już w akcie desperacji, ponieważ mój mechanik rozłożył ręce a mocno mnie trapi mój problem.Z góry przepraszam za nieścisłosci i nieprecyzyjne słownictwo - nie jestem mechanikiem.