wibracje przy 0k. 140 km/h
Moderatorzy: f1sz, majkel84, perzu126, Hamrok
-
- Posty: 54
- Rejestracja: 8 lut 2016, o 15:34
- Lokalizacja: Karlsruhe De
Re: wibracje przy 0k. 140 km/h
Czyli wymiana dynamiczna polega na pozbyciu się reszty starego oleju. W takim razie jest jak mówisz korzeń ,jak wymieniać to tylko całość. Przecież nie będę mieszał Starego oleju z nowym to się mija z celem.
Dzięki z odp Pozdrawiam.
Dzięki z odp Pozdrawiam.
W 204 classic T-model 2.2 CDI 170km 11/2010r
WDD2042021F605994
WDD2042021F605994
- christian22
- Posty: 217
- Rejestracja: 17 lis 2016, o 09:34
- Lokalizacja: Olsztyn
Re: wibracje przy 0k. 140 km/h
Cześć
Wymieniłeś już olej w skrzyni?
Czy po wymianie oliwy wibracje ustały?
Dotyczy to tylko automatów?
Wymieniłeś już olej w skrzyni?
Czy po wymianie oliwy wibracje ustały?
Dotyczy to tylko automatów?
M271.910
Re: wibracje przy 0k. 140 km/h
Zobacz czy masz korek spustowy na konwerterze w skrzynii :D Jeśli masz, wymiana dynamiczna jest bezsensu :D Całość możesz spuścić ze skrzynii i potem zalać tyle ile powinno być.mustang253 pisze:Czyli wymiana dynamiczna polega na pozbyciu się reszty starego oleju. W takim razie jest jak mówisz korzeń ,jak wymieniać to tylko całość. Przecież nie będę mieszał Starego oleju z nowym to się mija z celem.
Dzięki z odp Pozdrawiam.
W204 C200 CDI BE Sport Edition 125 OM651 2011(Lift Model) //Vin: WDD2040012A607752
W215 CL600 M275 V12 Bi-Turbo 2002(Lift Model) //Vin: WDB2153762A031727
Były:
W204 C180 Kompressor Avantgarde AMG 2008
W203 C180 Classic 2002
W215 CL600 M275 V12 Bi-Turbo 2002(Lift Model) //Vin: WDB2153762A031727
Były:
W204 C180 Kompressor Avantgarde AMG 2008
W203 C180 Classic 2002
Re: wibracje przy 0k. 140 km/h
Dokladnie... Zlewasz ponad 95% oleju. Wiec dynamiczna jest zbedna...
S204 C200Kompressor Elegance 2008r
WDD2042411F204552
WDD2042411F204552
-
- Posty: 54
- Rejestracja: 8 lut 2016, o 15:34
- Lokalizacja: Karlsruhe De
Re: wibracje przy 0k. 140 km/h
Tak też właśnie zrobiłem koledzy. Będę musiał chyba zrobić termin w MB , może oni znajdą przyczynę.
Ps. W Szczecinie są dwa serwisy ,miał ktoś z nimi do czynienia ?
Ps. W Szczecinie są dwa serwisy ,miał ktoś z nimi do czynienia ?
W 204 classic T-model 2.2 CDI 170km 11/2010r
WDD2042021F605994
WDD2042021F605994
Re: wibracje przy 0k. 140 km/h
Niektóre serwisy nie robią dynamicznej wymiany bo uznają że to lipa .... i po 1.tys. każą ci przyjechać ponownie ( mój w którym serwisuje robi tylko automaty .. działa od 1988-90 roku)gigant87 pisze:Z tego co rozumiem, to pojemność układu jest ok 8 litrów, a podczas wymiany dynamicznej schodzi dwa razy więcej właśnie ze względu na rodzaj wymiany (tak jakby wymienić olej od razu dwa razy?). Po prostu przepuszczasz olej przez skrzynie.
Czy ktoś może potwierdzić moje przypuszczenia?
Po każdej wymianie sprawdzają czy olej już odzyskał zwoje właściwości i czy na dnie miski nie ma jakiś opiłków/zanieczyszczeń ( patrzą w ta miskę jak poszukiwacze złota).
Cos w tym jest bo aby olej wszędzie dotarł musi auto jeździć. Olej siedzi w różnych zakamarkach które np. będą miały przepływ dopiero w określonych warunkach jazdy.
Re: wibracje przy 0k. 140 km/h
Od wielu lat już niestety nie ma tego korka w konwerterze.ktos92 pisze:Zobacz czy masz korek spustowy na konwerterze w skrzynii :D Jeśli masz, wymiana dynamiczna jest bezsensu :D Całość możesz spuścić ze skrzynii i potem zalać tyle ile powinno być.mustang253 pisze:Czyli wymiana dynamiczna polega na pozbyciu się reszty starego oleju. W takim razie jest jak mówisz korzeń ,jak wymieniać to tylko całość. Przecież nie będę mieszał Starego oleju z nowym to się mija z celem.
Dzięki z odp Pozdrawiam.
Re: wibracje przy 0k. 140 km/h
Ja mam i nie wiem od czego to zalezy? Czy ktos w 7G ma korek spustowy? Bo w 5G jest czesto.
S204 C200Kompressor Elegance 2008r
WDD2042411F204552
WDD2042411F204552
Re: wibracje przy 0k. 140 km/h
Stawiam na opony ostatnie dwa miesiące szukałem przyczyny u siebie. Znalezione luzy na łożyskach oczywiście zniwelowane, póżniej całe zawieszenie wszystko OK , następnie prostowanie felg - nie trzeba było są jak w zegarku koła proste.
Na końcu okazało się ze koła wyważone natomiast uskok opona miała góra dół, objaw to lekkie bicie na kierownicy miedzy 140km/h - 168km/h niżej nic i wyżej nic się nie działo wszystko ustępowało.
Nowe oponki w wyższym indeksem prędkości do 270km/h (zimowe) i teraz ma być lepiej wszystko przez długie trasy na wprost z dosyć wysokimi prędkościami.
Przyznam ze to juz drugi przypadek z oponami i widzę ze producenci opon odstawiają trochę lipę, mówię o wiodących markach opon.
Na końcu okazało się ze koła wyważone natomiast uskok opona miała góra dół, objaw to lekkie bicie na kierownicy miedzy 140km/h - 168km/h niżej nic i wyżej nic się nie działo wszystko ustępowało.
Nowe oponki w wyższym indeksem prędkości do 270km/h (zimowe) i teraz ma być lepiej wszystko przez długie trasy na wprost z dosyć wysokimi prędkościami.
Przyznam ze to juz drugi przypadek z oponami i widzę ze producenci opon odstawiają trochę lipę, mówię o wiodących markach opon.
C200CDI AMG/LIFT SEDAN
WDD2040011A752575
WDD2040011A752575
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 45 gości