Głośna praca na niskich obrotach
Moderatorzy: f1sz, majkel84, perzu126, Hamrok
-
- Posty: 9
- Rejestracja: 9 sty 2019, o 08:02
Głośna praca na niskich obrotach
Witam,
Posiadam w204 CGI 156KM turbo 2010 przebieg 56tys. Oleje filtry wymieniane co 10tys. Lub co roku. Rozgrzany silnik na wolnych obrotach na postoju wydaje głośny dźwięk. Po dodaniu gazu i wrzuceniu na obrotu „klekot” ustaje. Podłączyłem pod kompa wyszedł błąd P 0014 ZFKR na cylindrze jeden. Niestety nie mogę wrzucić filmu żeby fizycznie przedstawić dźwięk. Pytanie brzmi czy wystarczy przeczyścić podajniki oleju bo może się cos zabrudziły? Czy to mogą być nastawniki? Czy rozrząd od wymiany? Samochód ma niski przebieg jestem jego jedynym posiadaczem wiec zaczęło mnie martwić ze tak szybko dzieje się cos z rozrządem. Z góry dziękuje.
Posiadam w204 CGI 156KM turbo 2010 przebieg 56tys. Oleje filtry wymieniane co 10tys. Lub co roku. Rozgrzany silnik na wolnych obrotach na postoju wydaje głośny dźwięk. Po dodaniu gazu i wrzuceniu na obrotu „klekot” ustaje. Podłączyłem pod kompa wyszedł błąd P 0014 ZFKR na cylindrze jeden. Niestety nie mogę wrzucić filmu żeby fizycznie przedstawić dźwięk. Pytanie brzmi czy wystarczy przeczyścić podajniki oleju bo może się cos zabrudziły? Czy to mogą być nastawniki? Czy rozrząd od wymiany? Samochód ma niski przebieg jestem jego jedynym posiadaczem wiec zaczęło mnie martwić ze tak szybko dzieje się cos z rozrządem. Z góry dziękuje.
Re: Głośna praca na niskich obrotach
Ciekawe. Coś się wyjaśniło?
W204 C200 Kompressor Avantgarde/automat 2009
WDD2042411F372628
WDD2042411F372628
Re: Głośna praca na niskich obrotach
Podłącz pod SD to nie jest raczej błąd z SD. Trudno określić dokładnie co może być bez odsłuchania jakiegoś nagrania.
W204 C200 CDI BE Sport Edition 125 OM651 2011(Lift Model) //Vin: WDD2040012A607752
W215 CL600 M275 V12 Bi-Turbo 2002(Lift Model) //Vin: WDB2153762A031727
Były:
W204 C180 Kompressor Avantgarde AMG 2008
W203 C180 Classic 2002
W215 CL600 M275 V12 Bi-Turbo 2002(Lift Model) //Vin: WDB2153762A031727
Były:
W204 C180 Kompressor Avantgarde AMG 2008
W203 C180 Classic 2002
-
- Posty: 115
- Rejestracja: 20 cze 2016, o 20:30
Re: Głośna praca na niskich obrotach
Coś jak historia u mnie , też miałem klekot na rozgrzanym silniku
klekot pochodzi z nastawników z których spływa olej poprzez brak cisnienia oleju
klekot pochodzi z nastawników z których spływa olej poprzez brak cisnienia oleju
Re: Głośna praca na niskich obrotach
i co poradziłeś sobie z tym problemem??Bartosz1985 pisze: ↑3 cze 2019, o 23:01 Coś jak historia u mnie , też miałem klekot na rozgrzanym silniku
klekot pochodzi z nastawników z których spływa olej poprzez brak cisnienia oleju
Re: Głośna praca na niskich obrotach
czy tzw elektrozawory które są z przodu silnika na kołach rozrządu mogą mieć wpływ na głośną prace rozrządu??
-
- Posty: 115
- Rejestracja: 20 cze 2016, o 20:30
Re: Głośna praca na niskich obrotach
nie mają.
Re: Głośna praca na niskich obrotach
Jest sprawa prosta. W CGI jak klekocze/terkocze jak zwał tak zwał do wymiany/regeneracji są w pierwszej kolejności nastawniki bo nietrzymaną ciśnienia oleju. I przy okazji trzeba sprawdzić rozrząd. Tu jest plus bo łańcuch jest zmieniony już w porównaniu do kompressorów i nie niszczy tak zębów na nastawnikach. Ale Pardi z Krakowa pisał mi że na 150 tyś pasuje zmienić tak czy tak. W tych silnikach b. ważne jest jaki olej lejemy. Zwykły syntetyk z najniższej półki to za mało.
Trzeba też zwrócić uwagę że cgi sam w sobie, po dobrym wsłuchaniu czasami pracuje jak dieselek. Właśnie na wolnych albo przy obciążeniu. Te silniki tak mają.
Trzeba też zwrócić uwagę że cgi sam w sobie, po dobrym wsłuchaniu czasami pracuje jak dieselek. Właśnie na wolnych albo przy obciążeniu. Te silniki tak mają.
E200 CGI
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości