W204- szybka porada
Moderatorzy: f1sz, majkel84, perzu126, Hamrok
-
- Posty: 4
- Rejestracja: 5 mar 2020, o 20:36
W204- szybka porada
Cześć
Chciałbym zapytać o to jaki silnik o pojemności od 3L w górę najlepiej szukać i czy diesel czy benzyna. Chodzi mi o pancerność konstrukcji i najmniej problemów. Pozdrawiam
Chciałbym zapytać o to jaki silnik o pojemności od 3L w górę najlepiej szukać i czy diesel czy benzyna. Chodzi mi o pancerność konstrukcji i najmniej problemów. Pozdrawiam
-
- Posty: 104
- Rejestracja: 23 maja 2018, o 21:56
- Lokalizacja: Lubelskie
Re: W204- szybka porada
3.0 CDI i 3.0 benzyna jak najbardziej ok. W obu do sprawdzenia stan łańcucha rozrządu. Zależy do czego potrzebujesz
-
- Posty: 4
- Rejestracja: 5 mar 2020, o 20:36
Re: W204- szybka porada
Zastanawiałem się nad czterema opcjami C350 w wersjach 272, 292 i 306ps oraz c350cdi 265ps
Re: W204- szybka porada
benzyna 306km to jest to. Niestety ciezko cos znalezc
w204 c200 cgi amg pakiet
w209 clk500 amg pakiet
w204 c200 amg pakiet ex
w209 clk200 avantgarde ex
w209 clk500 amg pakiet
w204 c200 amg pakiet ex
w209 clk200 avantgarde ex
-
- Posty: 4
- Rejestracja: 5 mar 2020, o 20:36
Re: W204- szybka porada
Raczej jazda po mieście do 20tys rocznie robię kilometrów. Sporadycznie trasa. Diesel chyba miał problem z wypiekami oleju z chłodniczki?victordeleco2 pisze: ↑6 mar 2020, o 14:41 3.0 CDI i 3.0 benzyna jak najbardziej ok. W obu do sprawdzenia stan łańcucha rozrządu. Zależy do czego potrzebujesz
-
- Posty: 104
- Rejestracja: 23 maja 2018, o 21:56
- Lokalizacja: Lubelskie
Re: W204- szybka porada
Do takich przebiegów lepiej chyba właśnie benzyna.
Re: W204- szybka porada
Jak przeważnie jazda w mieście to wziąłbym benzyne. W dieslu musisz pamiętać o małej trasie co 500km żeby wypalić filtr DPF. Nie trzeba go mocno trzymać na obrotach po prostu jazda w trasie przez 30/40km z prędkością powyżej 80km/h.
Moim zdaniem benzyna. W diesla drugi raz już chyba nie wejde. Przyjemnie się jeździ ale jednak jest to jednostka o którą trzeba bardziej dbać. Serwisowanie też jest ciut droższe ze względu na filtr paliwowy.
Pod względem stopnia skomplikowania nowych jednostek benzynowych i deslie - tutaj poziom skomplikowania się wyrównał i tu i tu mamy piezo wtryski, liste wysokiego ciśnienia, pompe, turbo itp. itp.
Moim zdaniem benzyna. W diesla drugi raz już chyba nie wejde. Przyjemnie się jeździ ale jednak jest to jednostka o którą trzeba bardziej dbać. Serwisowanie też jest ciut droższe ze względu na filtr paliwowy.
Pod względem stopnia skomplikowania nowych jednostek benzynowych i deslie - tutaj poziom skomplikowania się wyrównał i tu i tu mamy piezo wtryski, liste wysokiego ciśnienia, pompe, turbo itp. itp.
W204 C200 CDI BE Sport Edition 125 OM651 2011(Lift Model) //Vin: WDD2040012A607752
W215 CL600 M275 V12 Bi-Turbo 2002(Lift Model) //Vin: WDB2153762A031727
Były:
W204 C180 Kompressor Avantgarde AMG 2008
W203 C180 Classic 2002
W215 CL600 M275 V12 Bi-Turbo 2002(Lift Model) //Vin: WDB2153762A031727
Były:
W204 C180 Kompressor Avantgarde AMG 2008
W203 C180 Classic 2002
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości