Re: Zakup C63
: 31 mar 2019, o 19:31
Witam
Jestem nowy na forum od niecalych 2 lat jestem posiadaczem c63 amg coupe z 2012r. Wczesniej m3 e36, m3 e46x3+ jedna z kompresorem, m3e92 manual, i m3 e92 dkg competition i jeszcze kilka bmw jak 330ci+kompresor, 650i itd.
Mój brat również od 2 lat posiada c63 amg edition 1 polift a dobry znajomy od okolo 4lat c63 amg przedlift z pakietem performance 487KM i to on nas zaraził tym autem. Gdy kupił miał 100tyś km aktualnie 290tyś km. Brata w momencie zakupu 70tyś km obecnie 105. Mój obecnie 140tyś. Wszystkie 3 auta są w pełni odblokowane i posiadają od 505 do 530km z hamowni brak ogranicznika.
Z racji iż mamy warsztat oraz sklep z czesciami oraz jesteśmy również dealerem części z aso MB (Marek Owczarek) sporo wiem o serwisowaniu tych samochodów i szczerze po części tani serwis na przestrzeni prawie 200tyś km u kolegi zachęcił mnie do zakupu tego auta.
Po pierwsze tarcze przednie wraz z klockami TRw kosztują ok 1000zł za komplet i są zgodne z oryginałem działają perfekcyjnie znajomy zjeździł już dwa komplety obecnie ma trzeci. Po drugie wersje performance pakiet nie wszystkie mają tarcze dwuczęściowie wręcz rzadko większość ma tarcze i klocki te same co 457KM.
Z ciekawostek c63 amg fabrycznie ma ograniczoną jedynie przepustnice cały tuning polega na jej odblokowaniu wersja 457 i 487 różni się tylko stopniem otwarcia przepustnicy. Po pelnym odblokowaniu przedlift ma okolice 500-510km polift ok 520-530.
Na koniec zła informacja dla kolegi Macg twoja limitowana wersja silnik ma zwykły jak każdy 457 czy 487 tylko przepsutnica odblokowana w większym stopniu tak jak w wersji performance to jest dokładnie wersja performance tylko z dodatkową stylizacją. Kute elementy o których pisaleś wspólne z silnikiem sls posiada tylko i wyłącznie wersja edition 507. Informacja sprawdzona w katalogu serwisowym MB bo zaciekawily mnie te rewelacje. Wszystkie broszury i informacje też mówią że to wersja performance z limitowanym pakietem stylistycznym a wlaściwie częściami w nietypowych kolorach tak by auto bylo biało czerwone jak flaga Japonii.
Jestem nowy na forum od niecalych 2 lat jestem posiadaczem c63 amg coupe z 2012r. Wczesniej m3 e36, m3 e46x3+ jedna z kompresorem, m3e92 manual, i m3 e92 dkg competition i jeszcze kilka bmw jak 330ci+kompresor, 650i itd.
Mój brat również od 2 lat posiada c63 amg edition 1 polift a dobry znajomy od okolo 4lat c63 amg przedlift z pakietem performance 487KM i to on nas zaraził tym autem. Gdy kupił miał 100tyś km aktualnie 290tyś km. Brata w momencie zakupu 70tyś km obecnie 105. Mój obecnie 140tyś. Wszystkie 3 auta są w pełni odblokowane i posiadają od 505 do 530km z hamowni brak ogranicznika.
Z racji iż mamy warsztat oraz sklep z czesciami oraz jesteśmy również dealerem części z aso MB (Marek Owczarek) sporo wiem o serwisowaniu tych samochodów i szczerze po części tani serwis na przestrzeni prawie 200tyś km u kolegi zachęcił mnie do zakupu tego auta.
Po pierwsze tarcze przednie wraz z klockami TRw kosztują ok 1000zł za komplet i są zgodne z oryginałem działają perfekcyjnie znajomy zjeździł już dwa komplety obecnie ma trzeci. Po drugie wersje performance pakiet nie wszystkie mają tarcze dwuczęściowie wręcz rzadko większość ma tarcze i klocki te same co 457KM.
Z ciekawostek c63 amg fabrycznie ma ograniczoną jedynie przepustnice cały tuning polega na jej odblokowaniu wersja 457 i 487 różni się tylko stopniem otwarcia przepustnicy. Po pelnym odblokowaniu przedlift ma okolice 500-510km polift ok 520-530.
Na koniec zła informacja dla kolegi Macg twoja limitowana wersja silnik ma zwykły jak każdy 457 czy 487 tylko przepsutnica odblokowana w większym stopniu tak jak w wersji performance to jest dokładnie wersja performance tylko z dodatkową stylizacją. Kute elementy o których pisaleś wspólne z silnikiem sls posiada tylko i wyłącznie wersja edition 507. Informacja sprawdzona w katalogu serwisowym MB bo zaciekawily mnie te rewelacje. Wszystkie broszury i informacje też mówią że to wersja performance z limitowanym pakietem stylistycznym a wlaściwie częściami w nietypowych kolorach tak by auto bylo biało czerwone jak flaga Japonii.