C250 CGI

Moderatorzy: f1sz, majkel84, perzu126, Hamrok

miluch
Posty: 286
Rejestracja: 25 sty 2011, o 21:37
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: miluch »

Darro5 pisze:
noc pisze:Zakup dobry, po pewnym czasie i wyważeniu zelówek zejdziesz do 7. :mrgreen:
Ja zacząłem romans z tą w podpisie od 13, po czterech latach mieszczę się w 10,5. :mrgreen:
Hehe, zejdę, ale chyba do 7,9 :-)
Wracałem z majówki z nad morza i w aleji fotoradarów (Koszalin - Świecie) wykręciłem 6,8 :shock:

Ale to był to tylko ten jeden jedyny raz
:mrgreen:
C 180 Kompressor T ----> był
E 250 CGI coupe ----> był
C 220d Estate W205 ----> jest
Darro5
Posty: 14
Rejestracja: 26 kwie 2013, o 21:41
Lokalizacja: Płock

Post autor: Darro5 »

No to w końcu mogę tu napisać po tak długim czasie, " 7,0" :mrgreen:

Jechałem w trasę ok 300 km, a po ok 20 dostałem mandat, wiec następne 280 względnie przepisowo jechałem i stąd ten wynik :lol:

Ogólnie jednak całe średnie spalanie w granicach 10,1.

Kolejnego rekordu zapewne już nie będzie, więc do zobaczenia w innym poście :-o
C250 CGI, 2010 pakiet AMG
Awatar użytkownika
noc
Ekspert
Posty: 1671
Rejestracja: 17 wrz 2009, o 17:27
Lokalizacja: Warszawa Drugi sort, kanalia co szanuje konstytucję.

Post autor: noc »

Kolego, nie patrz co wypisuje na liczniku tzw. komputer pokładowy.
Po zdjęciu klemy akumulatora na czas powyżej 10 minut pisze bzdury.
Trzeba go ustawić wg. danych z rzeczywistego spalania.
Kartka przy 2-3 tankowaniach - wyliczenie i podanie diagnoście błędu procentowego.
Ten błąd wprowadzany jest do licznika przez SD-Xentry przy przeglądzie.
Czasem sięga 45% - przy silnikach benzynowych.

Taki szczegół dla W204- przegląd hamulców (wymiana tarcz, klocków) i pali 2l. mniej.
Jak się policzy, to dobrze się opłaca wymienić.
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6

Niemal pół wieku pracy przy MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890

Zwykle tu: http://www.w212.pl/ i tam gdzie MB.
Darro5
Posty: 14
Rejestracja: 26 kwie 2013, o 21:41
Lokalizacja: Płock

Post autor: Darro5 »

noc pisze:Kolego, nie patrz co wypisuje na liczniku tzw. komputer pokładowy.
Po zdjęciu klemy akumulatora na czas powyżej 10 minut pisze bzdury.
Trzeba go ustawić wg. danych z rzeczywistego spalania.
Kartka przy 2-3 tankowaniach - wyliczenie i podanie diagnoście błędu procentowego.
Ten błąd wprowadzany jest do licznika przez SD-Xentry przy przeglądzie.
Czasem sięga 45% - przy silnikach benzynowych.

Taki szczegół dla W204- przegląd hamulców (wymiana tarcz, klocków) i pali 2l. mniej.
Jak się policzy, to dobrze się opłaca wymienić.
Zgadzam się z Tobą. Ja napisałem tylko swoje spostrzeżenia :mrgreen: Przy tym silniku niestety nie można podchodzić ekonomicznie do tematu, więc nie siedzę z kartkami itp. Nie jestem fanem wyliczeń po przecinku, a spalanie z kompa mniej więcej pokrywało się z ilością tankowanego paliwa. Pewności 100% nie mam żadnej . To było tylko i wyłącznie moje spostrzeżenie , którym chciałem się podzielić :mrgreen:
Pozdrawiam
C250 CGI, 2010 pakiet AMG
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 43 gości