noc pisze:Zakup dobry, po pewnym czasie i wyważeniu zelówek zejdziesz do 7.
Ja zacząłem romans z tą w podpisie od 13, po czterech latach mieszczę się w 10,5.
Hehe, zejdę, ale chyba do 7,9
Wracałem z majówki z nad morza i w aleji fotoradarów (Koszalin - Świecie) wykręciłem 6,8
Ale to był to tylko ten jeden jedyny raz
C 180 Kompressor T ----> był
E 250 CGI coupe ----> był
C 220d Estate W205 ----> jest
Kolego, nie patrz co wypisuje na liczniku tzw. komputer pokładowy.
Po zdjęciu klemy akumulatora na czas powyżej 10 minut pisze bzdury.
Trzeba go ustawić wg. danych z rzeczywistego spalania.
Kartka przy 2-3 tankowaniach - wyliczenie i podanie diagnoście błędu procentowego.
Ten błąd wprowadzany jest do licznika przez SD-Xentry przy przeglądzie.
Czasem sięga 45% - przy silnikach benzynowych.
Taki szczegół dla W204- przegląd hamulców (wymiana tarcz, klocków) i pali 2l. mniej.
Jak się policzy, to dobrze się opłaca wymienić.
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku pracy przy MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
noc pisze:Kolego, nie patrz co wypisuje na liczniku tzw. komputer pokładowy.
Po zdjęciu klemy akumulatora na czas powyżej 10 minut pisze bzdury.
Trzeba go ustawić wg. danych z rzeczywistego spalania.
Kartka przy 2-3 tankowaniach - wyliczenie i podanie diagnoście błędu procentowego.
Ten błąd wprowadzany jest do licznika przez SD-Xentry przy przeglądzie.
Czasem sięga 45% - przy silnikach benzynowych.
Taki szczegół dla W204- przegląd hamulców (wymiana tarcz, klocków) i pali 2l. mniej.
Jak się policzy, to dobrze się opłaca wymienić.
Zgadzam się z Tobą. Ja napisałem tylko swoje spostrzeżenia Przy tym silniku niestety nie można podchodzić ekonomicznie do tematu, więc nie siedzę z kartkami itp. Nie jestem fanem wyliczeń po przecinku, a spalanie z kompa mniej więcej pokrywało się z ilością tankowanego paliwa. Pewności 100% nie mam żadnej . To było tylko i wyłącznie moje spostrzeżenie , którym chciałem się podzielić
Pozdrawiam