Strona 1 z 2

C250 CGI

: 26 kwie 2013, o 21:51
autor: Darro5
Witam,
Mało jest informacji na temat tego silnika. Przed zakupem chciałbym dowiedzieć się o jego wadach i zaletach :-) rok produkcji 2010. Z góry dzięki za opinie

: 28 kwie 2013, o 09:54
autor: miluch
To ten sam silnik co w C180 CGI oraz C200 CGI. Pojemność 1,8 doładowany turbiną. Silniki te różnią się ciśnieniem doładowania i oprogramowaniem kompa. Z zalet na pewno trwałość, dobra kultura pracy jak na 4 cylindry. Wadą tych silników jest stosunkowo duża paliwożerność. Lepszy byłby napewno C300 lub C350 czyli sześciocylindrowce grawitacyjne. niewiele więcej palą od C250 CGI, ale ze względu na akcyzę i finalnie cenę auta w salonie niewiele się tego sprzedawało. Podsumowując, jeśli auto masz pewne to brać i używać długie lata :-)

: 28 kwie 2013, o 11:20
autor: Darro5
Wielkie dzięki za opinię. Jeżeli największą wadą jest paliwożerność, to mnie uspokoiłeś :-)
Zdaję sobie sprawę, że 204 km muszą coś nieraz wypić. Jadę 2.05 na jazdę próbną, bo auto z pewnej ręki.
Pozdrawiam

: 28 kwie 2013, o 17:18
autor: miluch
Pochwal się wrażeniami z jazdy :-)

: 28 kwie 2013, o 21:58
autor: Darro5
Na pewno się odezwę :-)

: 29 kwie 2013, o 18:23
autor: noc
To fajny silnik, ale jego spalanie w stosunku do konkurencji wypada fatalnie.
Jeszcze w modelach lekkich można przyjąć ze względu na przyspieszenie.
W wersjach dobrze wyposażonych porażka.
Nadaje się dla jednej osoby pragnącej szybko i bezproblemowo przemieścić się między miastami.Do miasta odpada.No i przydałaby się jeszcze jedna butla.

To cytat klienta po 150tys.

: 29 kwie 2013, o 19:38
autor: Darro5
Niewątpliwie bardziej przypadło mi do gustu "fajny silnik" :) Co do spalania biorę pod uwagę fakt, że będzie duże - czarów nie ma. Trasa będzie mieszana, a paliwo na fakturę, więc rabat 23% :) Po 8 latach jazdy dieslami w manualu, teraz chcę pojeździć benzynką w automacie. W moim wieku potrzeba pewnych zmian :))
a oto mój cel: http://fraczak.otomoto.pl/mercedes-benz ... 69318.html

: 30 kwie 2013, o 18:04
autor: noc
Dama naprawdę ładna, ale palić w tej wersji będzie więcej niż fabryka podała.
Wyposażenie waży.

: 30 kwie 2013, o 18:20
autor: Darro5
Poza pakietem wizualnym, nie ma w niej chyba jakiegoś "specjalnego" wyposażenia. Co do spalania, to chyba każdy model spala więcej niż pokazują w katalogach :-)

: 1 maja 2013, o 07:38
autor: miluch
Bardzo fajnie wygląda. Brać, jeździć, cieszyć się :-D

: 3 maja 2013, o 08:17
autor: Darro5
Już jestem po jeździe. Wyglądało to całkiem miło i szybko :-) Papiery podpisałem, więc jak dobrze pójdzie w przyszły tydzień odbiór. Jedyne co wymaga szybkiej wymiany to aps50 DVD na ntg4. Miluch, chyba możesz polecić zakład, bo z tego co czytałem przechodzileś już taką wymianę :-) Oczywiście im więcej ofert tym lepiej.
Pozdrawiam

: 5 maja 2013, o 17:51
autor: miluch
Darro5 pisze:Już jestem po jeździe. Wyglądało to całkiem miło i szybko :-) Papiery podpisałem, więc jak dobrze pójdzie w przyszły tydzień odbiór. Jedyne co wymaga szybkiej wymiany to aps50 DVD na ntg4. Miluch, chyba możesz polecić zakład, bo z tego co czytałem przechodzileś już taką wymianę :-) Oczywiście im więcej ofert tym lepiej.
Pozdrawiam
Masz na priv :mrgreen:

: 14 maja 2013, o 19:09
autor: Darro5
Ze spalaniem koledzy trafili. Ciężko w trasie załapać się w 8. Ale mimo to silnik pracuje nieźle i frajda z jazdy jest :-) Dzięki za wasze opinie, bo naprawdę pomogły i popchnęły mnie jeszcze bardziej w kierunku zakupu.

: 14 maja 2013, o 19:23
autor: noc
Zakup dobry, po pewnym czasie i wyważeniu zelówek zejdziesz do 7. :mrgreen:
Ja zacząłem romans z tą w podpisie od 13, po czterech latach mieszczę się w 10,5. :mrgreen:

: 14 maja 2013, o 19:46
autor: Darro5
noc pisze:Zakup dobry, po pewnym czasie i wyważeniu zelówek zejdziesz do 7. :mrgreen:
Ja zacząłem romans z tą w podpisie od 13, po czterech latach mieszczę się w 10,5. :mrgreen:
Hehe, zejdę, ale chyba do 7,9 :-)