ciśnienie paliwa Check Engine przy LPG
: 26 maja 2019, o 21:36
Mam problem z instalacją BRC 32 reduktor genius max. Problem polega na tym że po montażu instalacji po czterech dniach jazdy włączył się czek pomarańczowy silniczek. Samochód jeździ normalnie nie ma żadnych negatywnych objawów poza jednym czasami zazwyczaj jak jest pierwszy rozruch po dłuższym staniu musiał zakręcić kilka razy żeby zapalił i zapalał nierówno jakby nie na wszystkie cylindry jednocześnie.Gazownik sprawdził na kompie i wyszło zbyt niskie ciśnienie paliwa twierdząc,ze to wina pompy paliwa a nie instalacji. wymieniłem pompę na używana samochód pali na strzał bez różnicy ciepły zimny czy stoi jeden czy trzy dni jest duża różnica na lepsze poprzednia pompa nawet piszczała. Niestety po czterech dniach to samo znowu włączony czek. Problem znowu ten sam niskie ciśnienie paliwa. Nie wierzę że znowu pompa jestem przekonany że to wina instalacji ale gdzie leży problem czy możne ktoś zna odpowiedz.Muszę dodać ze problem z zapalaniem nie leży po stronie akumulatora jest nowy.