blokada kierownicy - stacyjka
: 3 sty 2011, o 14:40
Witam - parę dni przed Nowym Rokiem auto po prostu przestało włączać zapłon dodam że auto to C220 W204 2007r pierwszy właściciel od nowości - nie uruchamia się żadna z kontrolek - błęd w elektronicznej stacyjce brzmi-
:blokada kolumny kierownicy- sygnał niezrozumiały parametry kluczyka ok - robi tak na każdym kluczu - klucz dopuszcza ale nic po zanim
-zasilanie i masa na blokadzie kolumny są na wyłączonym zapłonie - jak włączę zapłon to zasilanie na grubym czerwono zielonym ginie jak wyłączam zapłon to się pojawia
- białoczerwony i czerwonofioletowy mają coś koło 11,4V cały czas w brązowym jest masa i nie ginie
- jak dam na stałe po akumulatorze do grubego czerwono zielonego to nic się nie zmienia\
- jak wypnę kostkę z kablami z blokady to w stacyjce nic więcej się nie pojawia
- BLOKADA UMARAŁA?
dodam że kierownica nie jest zablokowana - pilot otwiera i zamyka auto - kluczyk idzie przekręcić w stacyjce bez problemu - ale nie ma żadnej reakcji - przejścia na przewodach między stacyjką a blokadą są i nie zwarte do masy ani do plusa
jjanicki
VIP
Najpierw sprawdź jakie masz napięcie na klemach aku, a potem na SD... dużo tu można gdybać...
napięcie mierzone na aku miernikiem 11,75V na
mierzone miernikiem w złączu 11,74V
SD pokazuje 11,61V
jak go podładujesz to napięcie rośnie do 11,97V podpięty pod inny akumulator na szelki - jest podobnie spada mu napięcie - po nocy aku się nie rozładowuje do zera
jak wypniesz sterownik blokady kolumny to są dwa błędy
-A25408 sterownik blokady kierownicy brak komunikacji
-A25464 sterownik blokady kierownicy sygnał niezrozumiały
po podmianie aku na inny napięcie dalej spada do poziomu 11,7V
:blokada kolumny kierownicy- sygnał niezrozumiały parametry kluczyka ok - robi tak na każdym kluczu - klucz dopuszcza ale nic po zanim
-zasilanie i masa na blokadzie kolumny są na wyłączonym zapłonie - jak włączę zapłon to zasilanie na grubym czerwono zielonym ginie jak wyłączam zapłon to się pojawia
- białoczerwony i czerwonofioletowy mają coś koło 11,4V cały czas w brązowym jest masa i nie ginie
- jak dam na stałe po akumulatorze do grubego czerwono zielonego to nic się nie zmienia\
- jak wypnę kostkę z kablami z blokady to w stacyjce nic więcej się nie pojawia
- BLOKADA UMARAŁA?
dodam że kierownica nie jest zablokowana - pilot otwiera i zamyka auto - kluczyk idzie przekręcić w stacyjce bez problemu - ale nie ma żadnej reakcji - przejścia na przewodach między stacyjką a blokadą są i nie zwarte do masy ani do plusa
jjanicki
VIP
Najpierw sprawdź jakie masz napięcie na klemach aku, a potem na SD... dużo tu można gdybać...
napięcie mierzone na aku miernikiem 11,75V na
mierzone miernikiem w złączu 11,74V
SD pokazuje 11,61V
jak go podładujesz to napięcie rośnie do 11,97V podpięty pod inny akumulator na szelki - jest podobnie spada mu napięcie - po nocy aku się nie rozładowuje do zera
jak wypniesz sterownik blokady kolumny to są dwa błędy
-A25408 sterownik blokady kierownicy brak komunikacji
-A25464 sterownik blokady kierownicy sygnał niezrozumiały
po podmianie aku na inny napięcie dalej spada do poziomu 11,7V