Parameter Value
Ident. number WDB2037411E053436
VIN WDB2037411E053436
Baumuster 203741
Sales name CLC 200 KOMPRESSOR
Order number 0 8 559 20896
(Destination: Poland)
Delivery date 28 10 2008 --- data dostarczenia/ produkcji
PAINT1 197U OBSIDIAN BLACK
Interior color 721A LEATHER COMBINATION - BLACK/ANTHRACITE
Engine 271957 31 104873
Gearbox 716631 02 469594
General data for model code 203741
SA codes
Parameter Value
044 NEW TELEMATICS GENERATION NTG 2.5
14J WERKSTEUERCODE JUIZ DE FORA
197U OBSIDIAN BLACK
202B OWNERS MANUAL AND SERVICE RECORD - GERMAN
255B No code designation available
275B AIRBAGLABLE - POLISH/ENGLISH
280 LEATHER STEERING WHEEL AND LEATHER GEAR SHIFT KNOB
287 THROUGH-LOADING FEATURE
411 6-SPEED MANUAL TRANS.
523 RADIO AUDIO 20 radio jest podstawowe, ale gra oki.
524 PRODUCT PROT. F.PAINT - TRANSPORT VEH.PRESERVATION
551 ANTI-THEFT/ANTI-BREAK-IN WARNING SYSTEM
559L POLAND
580 AIR CONDITIONER
5XXL EUROPE
600 HEADLAMPS - CLEANING EQUIPMENT
614 BI-XENON HEADLAMPS FOR RIGHT-HAND TRAFFIC
619 CORNERING ILLUMINATION
669 SPARE WHEEL / FOLDING WHEEL
720A LEATHER COMBINATION
721A LEATHER COMBINATION - BLACK/ANTHRACITE
739 ALUMINUM TRIM PARTS
809 AEJ 08/1
882 INTERIOR SAFEGUARD
926 EXHAUST GAS CLEANING WITH EURO 4 TECHNOLOGY
983 COC PAPER EURO 4 TECHNOLOGY W/O REG. CERT. PART II
F203 SERIES PRODUCTION 203
FCL COMPACT LIMOUSINE
GM MANUAL TRANSMISSION
HA REAR AXLE
K14 CONTROL CODE FOR SERVICE INTERVAL 20000 KM - interwał obsługi
L LEFT-HAND STEERING
M019 SERVICE REPOSITIONED
M18 DISPLACEMENT 1.8 LITER
M271 R4-GASOLINE
ENGINE M271
O No code designation available
R00 STEEL WHEEL
VL FRONT AXLE HALF, LEFT
VR FRONT AXLE HALF, RIGHT
Other information
Parameter Value
EU approval date 20080410
EU approval number e1*98/14*0159*20
Additional info for engine
Parameter Value
Engine 271957 31 104873
AGG_VAR A 271 010 69 46
ETV_BM 27195730
ZUTEXT
Variant A 271 010 69 46
Number for spare parts 27195730
Text FUER DIESES FAHRZEUG KANN ALTERNATIV DER RUMPFMOTOR A271010204780 GELIEFERT
WERDEN
FOR THIS VEHICLE THE
BASIC ENGINE A271010204780 CAN BE SUPPLIED ALTERNATIVE
LY
To trochę wiedzy o autku po VIN
Trochę znam firmę, z której jest kupiony. Miałem od nich auto. Jeżeli był serwisowany u nich, to zasuwaj na sprawdzenie stanu auta do nich i poproś o wydruk historii serwisu z systemu......ja tak zrobiłem i wszystko o aucie miałem. Mają salony swoje w Łomiankach, Olsztynie i Białymstoku.
Co do silnika, to nie czepiaj się :) Rodzina silników m271 była montowana w w203 , jak i w w204. W rodzinie tej są jednostki o różnych mocach , jak i rodzajach wtrysku tj, z wtryskiem zwykłym pośrednim i bezpośrednim - czyli CGI. Słabsze jednostki są oznaczane na aucie jako 180 , są za to oszczędniejsze, natomiast C200 jest trochę zawsze mocniejsze i ma dobry stosunek mocy do spożycia paliwa - polecam. W coupe jest problem ze zbiornikiem LPG tj. albo strasznie mały, albo trochę cięcia podłogi bagażnika. Na forum w203 jest to wszystko opisane, ale tam z Tobą nie pogadam, bo mam tam bana
Jeszcze podczas oględzin tego egzemplarza należy zobaczyć, czy przypadkiem nie poszedł już olej w elektrykę tj. do MSG, bo jak doszedł do MSG to będą kłopoty. Mam na myśli zaolejenia wokół magnesów. Jak zdejmiesz wtyczki z magnesów i wewnątrz jest trochę oleju, to wówczas należy zdjąć wtyczke z MSG (sterownik silnika ) i jeżeli ona wewnątrz ma olej, to znaczy, że mogą być niedługo problemy. Poza tym silnik ten jest jednym z najbardziej udanych. Tj. minusy to słaby rozrząd i magnesy - olej w wiązce oraz czasem parciejące wężyki podciśnienia, a poza tym same plusy. Silniki te potrafią przy prawidłowym i rzetelnym serwisie zrobić i 600kkm bez problemu. Tu jest dwumas i koszt wymiany na markowych zamiennikach z robotą ok. 3,5k a na ori z aso ok.7k :) Tyle , że powinno sprzęgło wytrzymać ok. 200-250kkm. Jak dwójka ma tendencję do wyskakiwania to od razu odpuszczaj egzemplarz