Forum MERCEDES C KLASA - W204

Forum Mercedesa klasy C (2007- 2014)


Teraz jest 22 cze 2018, o 16:07

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 11 cze 2018, o 11:56 
Offline

Dołączył(a): 16 maja 2016, o 17:28
Posty: 1565
Lokalizacja: Słubice
Pochwały: 6
Czy takie wartości wtrysków świadczą o tym że się kończą?
Znalazłem taki zrzut w pamięci mojego telefonu. Wartości są z przebiegu 308700kkm. Z autem nic się nie dzieje, przyspiesza normalnie, spala normalnie.

Obrazek

_________________
WDD2042081F230429
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 12 cze 2018, o 08:54 
Offline
Administrator

Dołączył(a): 4 paź 2015, o 12:40
Posty: 2012
Lokalizacja: Galway
Pochwały: 37
Czym bliżej zera tym lepiej ;-) Drugi ma troche więcej niż reszta ale nie panikowałbym, wszystko masz narazie w normie. Powinno jeszcze się patrzeć na wartość korekty dla każdego wtryskiwacza, jeżeli podczas pracy jednorazowa korekta przekracza 5us w jedna lub w druga strone, wtedy należy to sprawdzić.

_________________
W204 C200 CDI BE Sport Edition 125 OM651 2011(Lift Model) //Vin: WDD2040012A607752
W215 CL600 M275 V12 Bi-Turbo 2002(Lift Model) //Vin: WDB2153762A031727
EX:
W204 C180 Kompressor Avantgarde AMG 2008
W203 C180 Classic 2002


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 12 cze 2018, o 09:03 
Offline

Dołączył(a): 16 maja 2016, o 17:28
Posty: 1565
Lokalizacja: Słubice
Pochwały: 6
Pytałem bo robię sporo kilometrów tym autem i nie chciałbym aby mnie gdzieś na zachodzie zaskoczyło. Chodzi o to aby wyczuć czas na regenerację, będą jakieś objawy - kiedy się tym zająć? Rozumiem, że dymu z rury nie zobaczę bo mam DPF?

_________________
WDD2042081F230429
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 12 cze 2018, o 09:08 
Offline
Administrator

Dołączył(a): 4 paź 2015, o 12:40
Posty: 2012
Lokalizacja: Galway
Pochwały: 37
Z dymem dość ciężko, tak jak mówisz jest DPF ale przy porzadnej diagnostyce można to wychwycić. Jak wtryski naprawde będa prosiły o wymiane to:

1) Problem z rozruchem
2) Nierówna praca silnika, zimny/rozgrzany
3) Problem z moca
4) Głośniejsza praca silnika
5) Większy apetyt na paliwo

Narazie bym się nie martwił. Jeżeli nie zauważyłeś żadnych takich objawów to bym się nie przejmował. Jeżeli chcesz być pewny na 100% to podjedź np. do serwisu Bosh na sprawdzenie wtrysków :-D wtedy będziesz miał 100% pewności i święty spokój. U siebie niestety moge polegać tylko na SD, nie mam tu dobrych mechaników od MB :-D

_________________
W204 C200 CDI BE Sport Edition 125 OM651 2011(Lift Model) //Vin: WDD2040012A607752
W215 CL600 M275 V12 Bi-Turbo 2002(Lift Model) //Vin: WDB2153762A031727
EX:
W204 C180 Kompressor Avantgarde AMG 2008
W203 C180 Classic 2002


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 12 cze 2018, o 09:10 
Offline

Dołączył(a): 16 maja 2016, o 17:28
Posty: 1565
Lokalizacja: Słubice
Pochwały: 6
Żadnego z tych objawów nie mam więc przyjmijmy że wszystko jest oki ;)
Dzięki za wyjaśnienie :)

_________________
WDD2042081F230429
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 16 cze 2018, o 08:18 
Offline

Dołączył(a): 16 maja 2016, o 17:28
Posty: 1565
Lokalizacja: Słubice
Pochwały: 6
Byłem znowu na SD i wyszły takie wartości. Dostałem info, żeby się tym nie przejmować.
Obrazek

_________________
WDD2042081F230429
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 18 cze 2018, o 21:00 
Offline
VIP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 wrz 2015, o 09:27
Posty: 2391
Lokalizacja: Bedzin
Pochwały: 34
Masz w normie, aczkolwiek roznica miedzy 1 a 4 robi sie duza. Patrzac na poprzednie odczyty 3 jest idealna, 1 tez dobrze, ale korekta 2 poszla z 40 na -6 a 4 z -11 na 24. Potraktuj je preparatem do czyszczenia wtryskiwaczy (LM, Archoil, CleanFlo). Pozniej zalej na bak 50ml oleju do dwusuwa. Przeletaj tak 2 baki i podaj porekty po zabiegu. Rzucam teze, ze bedzie duzo lepiej. Najgorsze sa rozbieznosci np -40us a inny +40us.

_________________
S204 C200Kompressor Elegance 2008r
WDD2042411F204552


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 19 cze 2018, o 07:15 
Offline

Dołączył(a): 16 maja 2016, o 17:28
Posty: 1565
Lokalizacja: Słubice
Pochwały: 6
Zalewam ten LM2666 Diesel Spulung. Czy jeśli korekta drugiego cylindra poszła z 40 na -6 to nie jest to lepiej? Rozumiem, że im bliżej zera tym lepiej?
Oleju do dwusuwa nie mogę zalać przez DPF - czytałem, że to mocno szkodzi DPF

_________________
WDD2042081F230429
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 19 cze 2018, o 08:03 
Offline
Administrator

Dołączył(a): 4 paź 2015, o 12:40
Posty: 2012
Lokalizacja: Galway
Pochwały: 37
Z tego co się sam dowiedziałem, jeżeli korekta w czasie pracy silnika nie przekracza wartości +/-5 na cylinder to jest ok. Po ponownym odpaleniu dawkowanie moe być zupełnie inne w zależności od tego jak sterownik silnika ustawi wszystkie parametry. Na moje oko wszystko jest ale jeszcze się spóbuje dowiedzieć dokładniej co i jak.

_________________
W204 C200 CDI BE Sport Edition 125 OM651 2011(Lift Model) //Vin: WDD2040012A607752
W215 CL600 M275 V12 Bi-Turbo 2002(Lift Model) //Vin: WDB2153762A031727
EX:
W204 C180 Kompressor Avantgarde AMG 2008
W203 C180 Classic 2002


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


części mercedes

Sklep z częściami do Mercedesa - MotoCentrum.pl



Powered by phpBB3® Forum Software © phpBB Group serwis komputerowy