Blokada/rygiel ESL - demontaż/motaż
Moderatorzy: f1sz, majkel84, perzu126, Hamrok
Re: Blokada/rygiel ESL - demontaż/motaż
Czy ktos z was ma elektrycznie regulowana kierownicę? Ciekawy jestem jak bardziej skomplikowana bedzie ta operacja na takiej kierze, o ile w ogóle możliwa?
'08 C220 cdi OM646
Re: Blokada/rygiel ESL - demontaż/motaż
Jeśli chodzi o ściągnięcie kierownicy i kolumny to jest to samo praktycznie jeśli chodzi o próbe odblokowania rygla to zapomnij
W204 C200 CDI BE Sport Edition 125 OM651 2011(Lift Model) //Vin: WDD2040012A607752
W215 CL600 M275 V12 Bi-Turbo 2002(Lift Model) //Vin: WDB2153762A031727
Były:
W204 C180 Kompressor Avantgarde AMG 2008
W203 C180 Classic 2002
W215 CL600 M275 V12 Bi-Turbo 2002(Lift Model) //Vin: WDB2153762A031727
Były:
W204 C180 Kompressor Avantgarde AMG 2008
W203 C180 Classic 2002
Re: Blokada/rygiel ESL - demontaż/motaż
https://youtu.be/Vuo69W1py04
proszę, jakby ktos chciał popatrzeć jak ktos sie z tym męczy. Swoją drogą rozumiem, ze jest to zabezpieczenie przeciw kradzieży ale czy nie można usunąć wogóle tego ustrojstwa skoro takie awaryjne, sa setki lepszych zabezpieczeń, o zwykłej ukrytej pastylce nie wspomnę.
proszę, jakby ktos chciał popatrzeć jak ktos sie z tym męczy. Swoją drogą rozumiem, ze jest to zabezpieczenie przeciw kradzieży ale czy nie można usunąć wogóle tego ustrojstwa skoro takie awaryjne, sa setki lepszych zabezpieczeń, o zwykłej ukrytej pastylce nie wspomnę.
C200 CDI 2008 136km silnik 646 VIN WDD(dwieście cztery) 2071F134790.
Re: Blokada/rygiel ESL - demontaż/motaż
Wsadzasz emulator i po temaciePAMONIUSZ pisze:https://youtu.be/Vuo69W1py04
proszę, jakby ktos chciał popatrzeć jak ktos sie z tym męczy. Swoją drogą rozumiem, ze jest to zabezpieczenie przeciw kradzieży ale czy nie można usunąć wogóle tego ustrojstwa skoro takie awaryjne, sa setki lepszych zabezpieczeń, o zwykłej ukrytej pastylce nie wspomnę.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Re: Blokada/rygiel ESL - demontaż/motaż
Musze zrobić reupload zdjęć
W204 C200 CDI BE Sport Edition 125 OM651 2011(Lift Model) //Vin: WDD2040012A607752
W215 CL600 M275 V12 Bi-Turbo 2002(Lift Model) //Vin: WDB2153762A031727
Były:
W204 C180 Kompressor Avantgarde AMG 2008
W203 C180 Classic 2002
W215 CL600 M275 V12 Bi-Turbo 2002(Lift Model) //Vin: WDB2153762A031727
Były:
W204 C180 Kompressor Avantgarde AMG 2008
W203 C180 Classic 2002
Re: Blokada/rygiel ESL - demontaż/motaż
Pytanie : czy jest sensowny taki temat: na razie mam sprawny ESL ale poki sprawny chcę go emulowac i mam zamiar zrobic tak: Pojechać do Częstochowy, zdjąć klemę z aku na zwolnionej blokadzie, wypiąć wtyczkę z ESL , zanieść im stacyjke, kluczyk aby zaprigramowali emulator. Wsadzić emulator, poskładać graty... Czy jest jakis błąd w moim planie? ps. poproszę o namiary na Częstochowę, chyba, ze ktoś w Warszawie ogarnia niedrogo ten temat.
C200 CDI 2008 136km silnik 646 VIN WDD(dwieście cztery) 2071F134790.
Re: Blokada/rygiel ESL - demontaż/motaż
hi hi no faktdiabeelek pisze:Zanieś dwa kluczyki :)
C200 CDI 2008 136km silnik 646 VIN WDD(dwieście cztery) 2071F134790.
Re: Blokada/rygiel ESL - demontaż/motaż
Z góry zaznaczam że ich nie znam i nie korzystałem z ich usług ale z ich strony wynika że się tym zajmują --> http://www.mbkeyprog.com/PAMONIUSZ pisze:...chyba, ze ktoś w Warszawie ogarnia niedrogo ten temat.
C200 CGI 2010r., Avantgarde + Pakiet AMG
Focus 2019r. 1.5 EcoBoost 150 KM AT
Focus 2019r. 1.5 EcoBoost 150 KM AT
Re: Blokada/rygiel ESL - demontaż/motaż
PAMONIUSZ pisze:Pytanie : czy jest sensowny taki temat: na razie mam sprawny ESL ale poki sprawny chcę go emulowac i mam zamiar zrobic tak: Pojechać do Częstochowy, zdjąć klemę z aku na zwolnionej blokadzie, wypiąć wtyczkę z ESL , zanieść im stacyjke, kluczyk aby zaprigramowali emulator. Wsadzić emulator, poskładać graty... Czy jest jakis błąd w moim planie? ps. poproszę o namiary na Częstochowę, chyba, ze ktoś w Warszawie ogarnia niedrogo ten temat.
Musisz też dostarczyć im samą blokadę. Jeśli nie chcesz sam jej wyciągać to w pobliżu jest warsztat który to zrobi od ręki. Zadzwoń do Autoklucze na ul Wilsona 10. Tam się wszystkiego dowiesz, tylko musisz rozmawiać z właścicielem bo tylko on zajmuje się ryglami. Kluczyk wystarczy jeden.
W204 C250 CDI
Re: Blokada/rygiel ESL - demontaż/motaż
ok, zadzwonię i pogadam ale z tego co czytałem na jakims zagranicznym forum to nie ma koniecznisci wyjmowania starej blokady. Emulator programuje się posiadając kluczyk i stacyjke. Napiszę po rozmowie co i jak.
C200 CDI 2008 136km silnik 646 VIN WDD(dwieście cztery) 2071F134790.
Re: Blokada/rygiel ESL - demontaż/motaż
Ale ten emulator jest w obudowie od esl wiec nalezy ja wyciagnac
Re: Blokada/rygiel ESL - demontaż/motaż
i tu odpowiem koledze, że sprytne chinskie rączki juz wymyslily emulatory o niewielkich gabarytach, które można umieścić juz przy stacyjce bądź gdziekolwiek gdzie kabelek sięga...diabeelek pisze:Ale ten emulator jest w obudowie od esl wiec nalezy ja wyciagnac
C200 CDI 2008 136km silnik 646 VIN WDD(dwieście cztery) 2071F134790.
Re: Blokada/rygiel ESL - demontaż/motaż
Ok, tego nie wiedziałem. U mnie było tak, że wyciągneli ELV, rozebrali - wylutowali chipa (czy co to tam jest) i wlutowali nowego, zamkneli w obudowie, programowanie dwóch kluczy i stacyjki i działa.
Re: Blokada/rygiel ESL - demontaż/motaż
Owszem sprytne chińskie rczki wymyśliły coś takiego - pisałem o tym w tym temacie Problem polega na tym, że ciężko dorwać dobrej jakości chiński emulator. Jest ich sporo i większość wyglada dokładnie jak ESL i wkłada się go w to miejsce, żeby nie robić drutowania w okablowaniu - po prostu na pierwszy rzut oka ciężko się domyślić, że emulator jest wsadzony. Jestem daleki od cięcia kabli i modyfikowania instalacji itp. itp. Wracajac do meritum problemu. Lepiej jest przerobić ESL obecny któy mamy polega to na wyjęciu silniczka i z tego co wiem, użycie nawet tego samego chipu co jest w elektronice. Czytajac różne fora typu mbworld, mbclub uk itp. itp. większość ludzi poleca właśnie przerobienie swojego ESL, były przypadki, że chińskie padały dość szybko po założeniu. Każdy zrobi tak jak uważa za słuszne, ja osobiście wybrałem droge przerobienia mojego ESL i nie żałowałem.PAMONIUSZ pisze:i tu odpowiem koledze, że sprytne chinskie rączki juz wymyslily emulatory o niewielkich gabarytach, które można umieścić juz przy stacyjce bądź gdziekolwiek gdzie kabelek sięga...diabeelek pisze:Ale ten emulator jest w obudowie od esl wiec nalezy ja wyciagnac
Tak jak pwoiedziałem, najlepsza metoda jest przeprogramowanie ESL lub zastapienie w miejsce ESL właśnie emulatora który będzie gadał ze stacyjka. Nie widze sensu cięcia kabli i zostawania ESL. Jeszcze dodam, że z tego co wiem to właśnie dołożenie pseudo emulatora pomiędzy stacyjke a rygiel nie działa w W204/W212 System wymaga emulacji ESL.
W204 C200 CDI BE Sport Edition 125 OM651 2011(Lift Model) //Vin: WDD2040012A607752
W215 CL600 M275 V12 Bi-Turbo 2002(Lift Model) //Vin: WDB2153762A031727
Były:
W204 C180 Kompressor Avantgarde AMG 2008
W203 C180 Classic 2002
W215 CL600 M275 V12 Bi-Turbo 2002(Lift Model) //Vin: WDB2153762A031727
Były:
W204 C180 Kompressor Avantgarde AMG 2008
W203 C180 Classic 2002
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 30 gości